Toon posts:

[windows 2003 - print] Gebruiker/computer achterhalen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Door een foutje in de beveiliging konden sommige users bij elkaar in de homedir komen.
Dit probleem is opgelost. Nu is er een probleem dat er een vertrouwelijk document is afgedrukt en wij willen/moeten weten welke user of computer de opdracht heeft gegeven.

In de eventlog kan ik de opdracht wel achterhalen maar hier staat alleen dit:

Event Type: Information
Event Source: Print
Event Category: None
Event ID: 10
Date: 12/3/2004
Time: 3:19:24 PM
User: NT AUTHORITY\SYSTEM
Computer: SERVERNAAM
Description:
Document 186, Microsoft Word - document1.doc owned by gebruiker was printed on printernaam via port printerport. Size in bytes: 13711; pages printed: 2

For more information, see Help and Support Center at http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:40

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Tsja, en hier kunnen wij dus ook weinig mee. Wat voor printserver gebruik je, als je er al 1 gebruik? OS werkstation, Server, welke printer betreft het, heeft dat ding een ingebouwde printserver :?
Kortom: glazen bol in permanente revisie, kan wegens gebrek aan helderziendheid zo niet echt iets ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
hmm ja sorry...

nashuatec 4525 hangt aan een windows 2003 server.
Dat ding heeft in ingebouwde printserver waar ik niet in kan komen omdat nashuatec zelf de codes heeft en de onderhoud daar op doet. Wel heb ik de code van de interface die op de printer zelf zit.