[XP] Windows installer bij insert cd (autoplay=uit!)

Pagina: 1
Acties:

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-04 20:06

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Sinds gisteren heb ik het probleem dat bij elke CD die ik in mijn computer doe, er een windows installer begint te runnen. Dit terwijl autoplay uitstaat.
Ook gebeurt dit met CD's die helemaal geen autorun.inf bevatten en met iso's die ik mount met daemon tools.
De windows installer is na 2 seconden weer weg, en laat niet meer zien dan "preparing to install".
Heb norton2005 laten scannen, adaware eroverheen, met hijackthis grondig uitgecleand (opstartende processen ed), maar het heeft niet geholpen.
Ik heb geen idee wat het is, dus heeft een van jullie hier misschien ervaring mee?

(ps: google geeft alleen maar tips over hoe ik autoplay uitzet... 8)7)

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:30

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Toevallig gisteren iets geinstalleerd :? Office wil nog wel eens een dergelijk effect hebben. Je kunt denk ik beter zoeken op Windows installer dan op autoplay :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-04 17:54

Godjira

To infinity and beyond!

Dit heeft niets met je autoplay te maken. Wellicht heb je een programma geinstalleerd dat dit veroorzaakt. Dit komt vaak voor bij programma's die zich nogal in je Windows nestelen (denk aan Systemworks van Symantec).

Profile

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-04 20:06

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Ja office heb ik dergelijke ervaringen ook al mee, zal zometeen eens office eraf knikkeren en kijken of dat helpt...
Norton heb ik alleen antivirus2005 van, en die nestelt zich iets minder in dan eerdere versies (geen protected bin etc). Zou er eventueel ook afmogen :P om te testen.

update: net even zitten taskkillen en testen, en het waren de drivers/programma's van mijn hp psc1100 printer die mijn cd's wel lekker vond ofzo |:(
alles van hp dus nu maar verwijderd en zometeen maar eens alleen de drivers erop zetten (cd installeerd meteen een hoop meuk mee)

[ Voor 34% gewijzigd door W1LL3M op 07-12-2004 17:27 . Reden: gevonden!! ]