Ik heb per ongelijk (wel beetje expres) mijn computer flink geinfecteerd. Wilde namelijk een crack installeren voor colin mc rae 2005, maar dat was dus een virus. Nu is mijn services.exe geinfecteerd en wil windows media niet meer starten. Ik ga ervan uit dat die twee direct in verband met elkaar staan. Als ik op WMP druk dan staat er : 'An internal application error has occured'. Norton's auto protectie was tevens kapot ,dus toen heb ik norton antivirus 2004 eraf gegooit en avast! erop gezet.Avast kwam er al snel achter dat services.exe niet gezond was, maar ik durfde het niet te laten verwijderen.
Mijn vraag: kan ik services.exe wel laten verwijderen, of ben ik gewoon genaait?
BTW, ik heb adaware, spybot, en hjt al gedraait, maar WMP is nog steeds kapot. Natuurlijk wil ik dat heel mn computer weer goed functioneerd en niet alleen wmp.
Alvast bedankt voor jullie bijdrage.
Mijn vraag: kan ik services.exe wel laten verwijderen, of ben ik gewoon genaait?
BTW, ik heb adaware, spybot, en hjt al gedraait, maar WMP is nog steeds kapot. Natuurlijk wil ik dat heel mn computer weer goed functioneerd en niet alleen wmp.
Alvast bedankt voor jullie bijdrage.
http://tweakers.net/gallery/123027/sys