Toon posts:

[XP] Drivers voor Pentium 4 1.8 gHz Medion

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Geachte mensen

Ik heb een Pentium 4 1.8GHZ van het merk Medion met 256RAM en 80 GIG harddisk...

Ik heb Windows XP opniew geinstalleer (wegens een virusprobleem) maar het probleeem is ik heb geen cd of map waarin alle drivers/stuurprogramma's die ik voor mijn pc nodig hebt...

Weet iemand of ik zo een Drivers Pack kan downloaden voor mijn PC of een andere manier, zodatr ik toch alle benodigde drivers voor mijn PC kan installeren....

Met vriendelijke groet

Ik heb google zitten zoeken maar nix gevonden en op GOT zoeken modus ook nix hierover gevonden.
Ik heb wel een site gevonden waar ik mijn pc kan scannen welke drivers ik nodig hebt, maar om de hele scan af te maken moet je betalen, maar bij 50% scan word al gezegd dat maar 1% van de drivers op mijn pc is geinstalleerd... dat is voor mijn video/sound kaart aleen, die had ik toevallig in een map op mijn pc staan..... |:(

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik neem aan dat je toch wel ergens specificaties hebt staan van welke hardware die gebruikt zijn in de pc, zoals de factuur? Zodra je die weet, dan kan je ook de juiste stuurprogramma's installeren.

Verwijderd

Topicstarter
Robin Vreuls schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 00:37:
Ik neem aan dat je toch wel ergens specificaties hebt staan van welke hardware die gebruikt zijn in de pc, zoals de factuur? Zodra je die weet, dan kan je ook de juiste stuurprogramma's installeren.
jah thnQ nice idea....

En sorry van dit hele topic, ik heb net een onbekene cd gevonden en het blijkt dat daarop alle drivers op staan van me pc...

nogmaal thnQ

en sorry voor dit topic.....

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Zou je in het vervolg zelf iets meet moeite willen doen om dit op te lossen? Je kan bijvoorbeeld een tool als aida32 gebruiken om een inventaris op te nemen. Je kan ook even verder zoeken zals nu en de cd vinden. Daarom zou ik je willen vragen om enkele van onze faq's nog eens goed door te nemen, en in het bijzonder: Algemene gedragsregels (Netiquette) en Windows Operating Systems - Policy :) We verwachten wel dat je zelf enige moeite doet alvorens er een topic over te openen.

[ Voor 9% gewijzigd door sanfranjake op 07-12-2004 00:42 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.