Verbazingwekkend dat er geen topic over de nieuwe Sid Meier's Pirates is maar goed
Ik heb eindelijk de hide-out van die mendoza (zo heette 'ie toch?) gevonden maar als ik er aankom moet ik tegen een mega leger indianen vechten. Ik heb alleen zo'n schat zoek crew (op m'n schip veel meer) en wordt dan ook aardig verslagen. Ik heb het idee dat als ik met een crew van 600 man kom er nog steeds 500 op m'n schip achterblijven. Hoe versla ik die indianen?
misschien een degelijke startpost wel op zijn plaats als het zo'n groot spel is
. Ik heb geen idee bv wat voor spel het is
.
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
zoals je je ts start is het eigenlijk meer een SPV vraag
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
aah, excusesKees schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 00:29:
zoals je je ts start is het eigenlijk meer een SPV vraag
Nee, SPV is voor problemen en vragen 
Vastzitten in een spel en vragen hoe je verder moet is een vraag
Verder even titeltweakje en de benadrukking dat dit _niet_ het grote Pirates topic gaat worden. Daarvoor kan een topic in SGD geopend worden met een behoorlijke topicstart.
Vastzitten in een spel en vragen hoe je verder moet is een vraag
Verder even titeltweakje en de benadrukking dat dit _niet_ het grote Pirates topic gaat worden. Daarvoor kan een topic in SGD geopend worden met een behoorlijke topicstart.
Verwijderd
Ik heb een ander probleem in het spel. Ik heb namelijk een kaart van de verloren zus. Onderaan staat dat je moet zoeken in de omgeving van st martia. Probleem is dat ik alleen st maria of st marta tegen ben gekomen. Ik heb dus geen idee waar ik zoeken moet.
Nu weet ik niet of de kaart steeds opnieuw gegeneerd wordt en of het mogelijk is om een kaart te vinden van het gebied op internet.
Nu weet ik niet of de kaart steeds opnieuw gegeneerd wordt en of het mogelijk is om een kaart te vinden van het gebied op internet.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2004 10:37 ]
Ehh bij mij ging het aanvallen automatisch...
en je zus moet je toch kunnen vinden?
Naast de aanwijzing van wat er in de buurt is is er als het goed is ook een andere aanwijzing.. zo'n steen met een naam
en je zus moet je toch kunnen vinden?
Naast de aanwijzing van wat er in de buurt is is er als het goed is ook een andere aanwijzing.. zo'n steen met een naam
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Verwijderd
Ja, maar dan moet je toch eerst de juiste plaats vinden voordat je kan zoeken.
Anders zoek je naar een speld in een hooiberg.
Anders zoek je naar een speld in een hooiberg.
Pagina: 1