Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• 3JL
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 04-05-2024
Hallo mensen.

Ik ben op zoek naar een connector om mijn mp3speler direct op de laptop aan te sluiten, zonder kabel. Als ik de mp3 speler altijd en overal als massamedium wil kunnen gebruiken, gaat deze functie namelijk totaal verloren als je altijd zo'n kabel bij je moet hebben. Bestaat zoiets?
Het mooiste zou zijn als de connector gewoon aan mijn sleutelhanger kan..

Groeten.
Jasper

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Misschien is een wat duidelijkere uitleg wel handig...
Is je MP3-speler een usb-stick-achtig ding? Heeft je laptop wel usb? Zo ja, dan zou je hem gewoon moeten kunnen aansluiten. Of zit er iets in de weg op MP3-speler of laptop? Enz....

Nomen nescio

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-11 16:54

E-Vix

Nu met sneeuw!

Je wilt je USB stick dus draadloos maken ofzo? Daar is (voorzover ik weet) op dit moment nog niets voor...

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Verwijderd

Nee.. ik denk dat ik hem snap. Hij wil een klein verloopstekkertje om direct van mp3connector naar laptop te gaan... begrijp ik die goed? zojah.. solderen =) gewoon at stuk kabel ertussenuit halen....

• blender
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Of de mp3speler is er eentje zonder een USB connector (maar met mini-USB ingang ofzo) of de TS gebruikt altijd een kabel terwijl dat niet perse nodig is.

Ik zou gewoon eens zoeken naar een heel kort USB kabeltje wat op je mp3speler past en gewoon standaard USB aan de andere kant heeft.

Verwijderd

Gewoon een stekker kopen waarmee je usb kabels kan verlengen. Vervolgens pak je een ring wat je meestal gebruikt i.c.m. met boutje's en moertje's en die maak je warm en druk je in het plastig van dat stekkertje.

Je kunt hem dan gewoon aan je sleutelbos hangen.

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik weet precies wat je bedoelt: :)

Volgens mij zoek je zoiets:

Afbeeldingslocatie: http://img79.exs.cx/img79/4116/normal_05_accessories2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img79.exs.cx/img79/5916/1094196484_l_0.jpg

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 30-11 07:58
En vertel eens hoe dat heet. Als ik iaudio google krijg ik een heleboel hits, maar niets lijkt op dat verloopstekkertje.....

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:51

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Die worden bij mp3 spelers geleverd (samsung voor zover ik weet). Is net zo moeilijk verkrijgbaar als bijvoorbeeld het kabeltje van SVHS naar tulp voor je videoplank. (bijna-niet-verkrijgbaar dus)

[ Voor 9% gewijzigd door LoeiOrdinair op 07-12-2004 14:29 ]

Verwijderd

Ok, dus OF een mailtje naar samsung... of zelf in elkaar zetten.... opzich zou het toch te maken moeten zijn? alles open en dan ingieten oid?

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-11 11:57
Er is trouwens al wel iets bekend over het draadloze USB, maar ik begrijp dat het daar niet echt over gaat, maar toch nog even info: http://www.deviceforge.com/articles/AT9015145687.html

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
miles schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 14:26:
En vertel eens hoe dat heet. Als ik iaudio google krijg ik een heleboel hits, maar niets lijkt op dat verloopstekkertje.....
Ik heb geen flauw idee of het een bepaalde naam heeft. Ik noem het gewoon een verloopstukje. Wilde alleen ff laten zien dat het bestond ;)
Volgens mij worden ze alleen geleverd bij de iAudio U2

[ Voor 7% gewijzigd door Snoop op 07-12-2004 17:06 ]

Verwijderd

Ik heb me laatst suf gegoogled (was ook op zoek naar zo'n ding), maar schijnbaar wordt die connector met sleutelring ie alleen bij de iaudio u2 geleverd. Jammer, want het lijkt me wel handig voor aan je sleutelbos enzo.
Misschien dat ze m ergens los kunnen bestellen voor je.

Verwijderd

die verloopstukjes worden ook bij de ibead1000 geleverd!

Verwijderd

en bij de iaudio 4 en de iaudio m3 geloof ik. gewoon bij alle nieuwe iaudio's

Verwijderd

Zo een geval heet volgens mij een USB GENDER CHANGER , deze zijn te krijgen in allerlij verschillende vormen en maten. De USB A/B naar mini USB is niet echt makkelijk te vinden helaas.

LINK http://www.expansys.nl/product.asp?code=111003

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2004 10:08 ]

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-11 13:23
Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2004 @ 09:52:
Zo een geval heet volgens mij een USB GENDER CHANGER , deze zijn te krijgen in allerlij verschillende vormen en maten. De USB A/B naar mini USB is niet echt makkelijk te vinden helaas.

LINK http://www.expansys.nl/product.asp?code=111003
volgens mij heeft ie deze nodig.

http://www.expansys.nl/product.asp?code=110999

[ Voor 5% gewijzigd door m3gA op 09-12-2004 10:20 ]

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 30-11 07:58
nee, klopt niet.
Mini usb zit bv in fotocamera's.
Je moet een female naar male hebben, volgens mij hebben ze die niet bij expansys

• NrG_82
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

miles schreef op donderdag 09 december 2004 @ 14:03:
nee, klopt niet.
Mini usb zit bv in fotocamera's.
Je moet een female naar male hebben, volgens mij hebben ze die niet bij expansys
Op m'n Canon camera zit dezelfde aansluiting als op m'n iRiver, kan ook dezelfde kabel gebruiken voor beide. Hoe het heet weet ik zo niet eigenlijk, maar ik neem aan dat het gewoon mini-USB is, 't is volgens mij gewoon standaard.

MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb

• 3JL
Hallo mensen!

Zoiets zoek ik idd! Iemand enig idee of de IAudio G3 een miniUSB in/uitgang heeft?
Ik denk dat ik beter zo'n ding aan kan schaffen dan zelf aan het solderen te gaan...

Thanks.
Jasper

• 3JL
Ik heb de G3 bij mp3spelers.nl besteld! En ik krijg er als het goed is zo'n klein dingetje bij!! :>

Verwijderd

jasperlevink schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 23:16:
Ik heb de G3 bij mp3spelers.nl besteld! En ik krijg er als het goed is zo'n klein dingetje bij!! :>
Ik hoop het voor je, maar ik zie m er niet bij staan:
in de doos

iAudio G3 1024MB
Stereo oortelefoon set (Cresyn AXE-599)
Line-in - encoder kabel
Handleiding (Nederlands, Engels, Duits, Frans)
kleine draagketting
Beschermhoesje
AA alkaline batterij
USB kabel
2 display bescherm stickers
Software CD (jetshell, jetaudio)
En als ik op de site van iAudio kijk, zie ik die sleutelring-connector alleen bij de U2 staan.

Verwijderd

jasperlevink schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 23:16:
Zou best eens kunnen van niet, die usb connector zit achter een klepje en als dat klepje 90' open staat heeft zo'n plugje geen enkel nut, vandaar dat er ook geen in de lijst met bijgeleverde dingen staat. :X

En het ergste is dat alle fabrikanten andere mini usb connectors gebruiken, iRiver, iAudio, Mobiblu enz. allemaal verschillend.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2004 08:34 ]

Pagina: 1