Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

De Motorola V980 (UMTS!)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na het aanschaffen van mijn (volgende week binnen te komen) V980 vroeg ik me eigenlij af waarom er hier nog geen topic over is. Ik bedoel, je hebt een algemeen UMTS Topic, en een V800 (Sony-Ericsson) topic, ik geloof zelfs een 6630 topic, maar deze nog niet. Als je toch even nagaat wat dit toestel voor leuke functies/features heeft is het toch wel een beetje jammer.

Hier iig alvast een paar functies:
Waarschuwingssignalen - MP3, polyfonisch, en monobeltonen plus ruimte voor downloads
Motorola toestellen bieden u de mogelijkheid om u te onderscheiden door middel van de ringtoon van uw mobiele telefoon. Afhankelijk van het type toestel, kunt u kiezen uit voorgeprogrammeerde ringtonen of u heeft de mogelijkheid uw eigen ringtonen te componeren. Tevens bieden sommige toestellen de mogelijkheid tot het downloaden van nieuwe ringtonen.

Downloadbare themas (beltonen, wallpaper en screensavers)

J2ME spelletjes - standaard en ruimte voor downloads

Videoclips vastleggen, downloaden en kijken

Videoconferencing in twee richtingen

Ingebouwde digitale VGA-camera met 4x digitale zoom en verlichting

Ingebouwde MP3-speler

Telefoonboek - aantal nummers afhankelijk van inzet geheugen

Spraakgestuurd opbellen

Ingebouwde speaker voor handsfree bellen

Multigespreksfunctionaliteit

MMS (plaatjes / foto's + tekst + geluid)

EMS 5.0

Ondersteunt e-mail via POP3, SMTP, IMAP4

PIM-functionaliteit
PIM (Personal Information Management) bestaat uit verschillende functies die het de gebruiker makkelijker maakt het leven te managen. Voorbeelden van PIM functionaliteit (afhankelijk van het toestel) kunnen zijn adresboek, afspraken met alarm en takenlijst.

Banden - WCDMA, GSM / GPRS tri-band 900/1800/1900

Stand-by tijd - max. 145 uur
Hiermee wordt aangegeven hoe lang een batterij stroom kan leveren terwijl de telefoon zich in de stand-bymodus bevindt. De telefoon is stand-by als deze is ingeschakeld en gereed is voor gebruik, maar niet wordt gebruikt om te bellen. Hoe langer een telefoon zich in de stand-bymodus bevindt, hoe minder stand-bytijd er overblijft.

Accu - Gesprekstijd - max. 130 minuten
Hiermee wordt aangegeven hoe lang een batterij in totaal stroom kan leveren voor mobiele telefoongesprekken. Terwijl de telefoon de stroom van de batterij verbruikt tijdens een gesprek, wordt de spreektijd van de telefoon minder totdat de telefoon wordt uitgeschakeld of de batterij opnieuw wordt opgeladen. Hoe langer de spreektijd, hoe vaker u de batterij moet opladen.

Uitbreidbaar geheugen (Transflash®)

GPRS - klasse 10 (2u/4d)
GPRS-gegevenspakketten en GPRS-microbrowser. Met de WAP 1.1-microbrowser hebt u toegang tot de mobiele-internetservices van uw serviceprovider. U hebt de beurskoersen, sportuitslagen en reisinformatie altijd binnen handbereik. U kunt nu snel en draadloos chatten, spelletjes spelen en muziek beluisteren terwijl u onderweg bent. Via GPRS kunt u sneller bellen, kunt u gegevens sneller verzenden en ontvangen en hebt u de beschikking over een permanente verbinding met internet.

WAP - 2.0 / MIB 2.2
WAP is de eerste wereldomvattende standaard voor internetservices via mobiele-telefoonnetwerken. Met WAP kunnen miniwebsites worden weergegeven die er eenvoudig uitzien in vergelijking met normale websites, maar die al een grote verscheidenheid aan krachtige services kunnen bieden, waaronder elektronisch bankieren, verkoop van tickets, nieuwsupdates en nog veel meer. Zie de WAP-demo voor meer informatie.

Connectie - USB
Geschikt voor het web
Intern geheugen - 2 MB
Kleur - Zwart
Afmetingen (H x B x D) - 94 x 49 x 27 mm
Volume - 105 cc
Volume geeft het aantal kubieke centimeters (cc) van de telefoon aan.
Gewicht - 137 g

Eerlijk is eerlijk, de standby time zuigt gewoon, maargoed, daar hebben ze gelukkig opladers voor uitgevonden. Een 1.3 megapixel camera is ook erg leuk, evenals een 0.3mp camera voor video-calls, veel meer dan dat heb je ook niet nodig voor die feature ;) Daarbij kun je filmpjes en zo opnemen, genoeg functies dus om een niet zo'n al populaire phone als de d500 te nemen (ook al zou ik em wel willen ;)). Meer mensen met deze telefoon, en gebruiks ervaringen?

Ik kan iig niet wachten om deze telefoon binnen te krijgen volgende week, en ga er ook nog een lekker weekje naar toe leven...:Y)

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:26

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Ik weet het wel hoor, maar heb je misschien ter verduidelijking misschien ook nog een plaatje?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Topicstarter
Ginz schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 00:40:
Ik weet het wel hoor, maar heb je misschien ter verduidelijking misschien ook nog een plaatje?
Doh! Ik wist dat ik iets vergeten was...komt ie :Y)

Afbeeldingslocatie: http://direct.motorola.com/dut/images/static/productpics/secondary_V360_29277_blank.gif

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2004 01:19 ]

• ankhie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:41

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

Het is op zich best een geinig toestel. Het ontbreken van Infrarood en Bluetooth zal door sommige wel als een groot minpunt worden ervaren.
Voor mijzelf maakt de geheugenkaart het allemaal weer goed, want zo zijn er alsnog mp3's van mijn eigen band op te zetten om ze te gebruiken als ringtone :D
Een alleraardigst toestel voor mensen die niet om bluetooth verlegen zitten maar wel redelijk wat functies willen.

Verwijderd

Topicstarter
Xandalf schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 13:04:
Het is op zich best een geinig toestel. Het ontbreken van Infrarood en Bluetooth zal door sommige wel als een groot minpunt worden ervaren.
Voor mijzelf maakt de geheugenkaart het allemaal weer goed, want zo zijn er alsnog mp3's van mijn eigen band op te zetten om ze te gebruiken als ringtone :D
Een alleraardigst toestel voor mensen die niet om bluetooth verlegen zitten maar wel redelijk wat functies willen.
Kwam er vandaag op mijn werk achter dat er dus idd geen bluetooth op zat, geen 1.3mp camera, en met het ontbreken van een fatsoenlijke accu heb ik een s700 bij mijzelf gehaald (jahaa :P) met een vodafone 150 abo voor 2 jaar. Toestel was dan gratis, is een nieuwe actie vanaf gisteren...misschien intressant, iig beter dan dit toestel...ben allang blij dat mijn pa hem wel nam, die moest toch een nieuwe hebben :)

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Ik verbaas me een beetje als ik heel eerlijk ben, met deze Motorola V980. Wat heeft ie weinig geheugen zeg, en dan wilt Vodafone gaan verdienen met hun content die ze aanbieden via Vodafone LIVE! ( ringtones, videoclips etc. )... Verder vind ik het ontbreken van Bluetooth een echt groot minpunt, zeker voor de zakelijke gebruikers.
Vodafone heeft van dit toestel echt superveel van laten produceren ( teveel ) daarom doen ze dit toestel ook in de uitverkoop ( ja nu al! ). Hij is in een duo pack te krijgen met een normaal abonnement en een familiekaart eraan gekoppeld voor maar 49 eurootjes...
Leuk cadeau voor onder de kerstboom zou je denken maar zodra je medio februari je telefoonrekening krijgt, heb je een hartverzakking te pakken, superveel voor 1 minuutje videotelefonie, begrijp helemaal niks van Vodafone soms |:(

Verwijderd

Ik heb het toestel nu ook een halve dag en ben een beetje aan het kloten met het toestel...wat ik wel minder vind is dat er op de vodafone site of een andere site stond dat het toestel een 1.3 mp camera zou hebben maar het is dus een vga cam...goed genoeg voor een telefoon vind ik maar toch...over dat te weinig geheugen dan breid je dat toch gewoon uit met een groter memorykaartje van 128 of 256 mb. En er zit geen usb kabel bij heeft iemand al een usb kabel voor deze telefoon?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2004 21:17 ]

Pagina: 1