Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CM] Blue Fire

Pagina: 1
Acties:

• Rogues
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-10-2024
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/sjoerdrog/bannergot.jpg

Beste tweakertjes...

Ik kan nu trots mededelen dat mijn pc-tje vrijwel af is!! :Y)
Er komen nog een aantal kleine veranderingen aan..maar hij is al af genoeg om em te showen
Dit was mijn eerste casemod ever, ik wil hierbij even GOT forum bedanken voor de fantastische
informatie die ik hier heb kunnen vinden. Zonder GOT was het me dus echt niet gelukt... _/-\o_ !

Ik hem em maar omgedoopt tot Blue Fire...kwist toch niks beters

Eerst zal ik even uitleggen waarom ik al deze moeite heb gedaan.
Ik zit de laatste maanden ongeveer elke dag wel even op het GOT forum.
Vooral Casemodding topics vallen bij mij in de smaak.

Waarom?

Kijk maar naar het resultaat van mijn mods. Het ziet er gewoon veeeel mooier uit als
je je pc een beetje aankleedt. Dat saaie wit/beige gedoe van me monitor e.d was ik gewoon zat.
Daarnaast vind ik het ook leuk om af en toe te stoeien met gereedschap en andere rommel. Lekker knutselen dus...

Nu nam ik zelf nooit de moeite om zo'n mini project te starten, maar nu vond ik het toch echt tijd geworden om zelf is wat in elkaar te prutsen.
Ik ben hierna nog intensiever casemod topics op het GOT forum gaan volgen.
Hier haalde ik een hoop informatie vandaan en besloot daarna om maar is wat leuk mod-stuff aan te gaan schaffen. Nadat ik een hoop i-net winkels had bezocht kwam ik eindelijk in een winkel terecht die goedkoop kon leveren.
(weet niet of ik adressen naar online stores mag geven, dus ik laat het maar weg)
CCFL's, Light Fans, Cablemesh en een plexiplaat werden binnen een weekje geleverd.
Het grote mod werk kun beginnen!!! :9~

Pc Hardware specs:

Mobo: Asus A7V8X
Processor: AMD Athlon 2700+ (ik kocht een 2100, maar er zat een 2700+ in het doosje: 275 euro kado!!!) _/-\o_ O-)
Videokaart: Geforce 4200 ti 128mb
Hdd: 120 gig WD 8mb cache
Ram: 3x 256mb DDR 3200
Dvdburner: Nec
Cdburner: Lite on
Psu: Aopen 300 Watt
Mouse: Microsoft Intelli Eplorer 4.0 + Steelpad 4d voor super gamecomfort! 8)
Toetsenbord: Logitec wireless
Soundsystem: Creative 7.0 met 7 boxen + woofer! :9~ (ben aan sparen voor een goede soundcard)

Mod stuff:

Twin ccfl blue
Drie 80cm fans 4xled blue
Een 120mm 4xled blue voor psu
Zwarte Cable mesh
Twee rounde cables green (zwart gemaakt met permanent marker)
Rounded cable voor floppy
Plexiplaat voor sidepanel en onderkant pc
3 blue 3000cmd leds voor power, hdd en een highlight led (om op speciale dingen te richten)
6 spuitbussen 8)7 (zwart hoogglans 4, zwart mat 2 en primer) (was ook voor monitor etc)

Hier dan de beloofde pics...
De pics van mijn monitor en andere stuff staan niet in dit topic..dit topic is voor de case zelf.
Uiteraard kan je deze wel checken op mijn website http://home.tiscali.nl/sjoerdrog

Enjoy

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/sjoerdrog/kast16.jpg
Hier de grote brei van draden, fans en stekkertjes...Hier moeten we wat aan doen! :r

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/sjoerdrog/kast14.jpg
De ide-matten en de zwart/rood/gele spaghetti zijn niet om aan te zien! :r

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/sjoerdrog/kast15.jpg
De achterkant van de kast. De draden al netjes geordend, maar de kleur nog niet right..

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/sjoerdrog/kast5.jpg

Zo is het nu ongeveer geworden... Er komen nog kleine veranderingen.
(check het tape op het sidepanel maar ;) )
Een 120mm 4x blue ledfan komt er nog in bij de voeding en ik moet er nog paar kleine dingen doen.

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/sjoerdrog/kast3.jpg
Pic recht de kast in...de blauwe kleur geeft een super mooi effect in m'n kamer.
Check het gat in de onderkant..dit geeft een mooie gloed onder m'n pc vandaan! :7

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/sjoerdrog/kast4.jpg
Hier is de achterkant ook goed te zien. Mat zwart gespoten dus...2 blauwe system fans voor
een final touch :P Daarnaast ook binnekant pc mat zwart gespoten (sorry voor de hand en onscherpe foto)

Ondertussen heb ik vandaag een vliegenhor-gaasje achter mijn casefront-gat gemaakt.
Daarachter zit nu een casefan waar ik een mooi gat voor heb gedremeld + stuk panty ervoor geplakt als stoffilter.

De fotos van deze mods komen als mijn volledige desktop af is. Wat ervoor allemaal heeft plaatsgevonden is wel te zien!
De fotos van het gehele proces en andere mods zijn te checken op mijn webpage: http://home.tiscali.nl/sjoerdrog

Wat komt er nog bij?
- 120mm fan met 4 blue leds voor in mijn psu
- 80mm fan met 4 blue leds die aan de voorkant van m'n pc komt achter het USB poortje
- 2 blauwe ledjes die ik kan plaatsen waar ik wil (zit voetje op en is draaibaar) (komen denk onder mijn monitor in een hoek van 45 graden zodat ze op mijn toetsenbord schijnen)
- twin ccfl blue die ik onder mijn "edit" bed ga fabrieken...zo heb ik een lkkr pimpy bureau

--------------
UPDATE
--------------

Zo mijn gehele project is af!
Het doel van het project was het volledig "restylen" van mijn kamer en bureau
Het heeft even geduurd maar het is nu eindelijk af. Het resultaat mag er ook zeker wezen.

Nieuwe pics pc:

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/sjoerdrog/kast21.jpg
Vliegenhor-gaas achter ovale gat geplaatst. Fan moet er nog achter...

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/sjoerdrog/kast18.jpg
80mm Blueled fan geplaatst (binnenaanzicht)

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/sjoerdrog/kast20.jpg
Ledfan lijkt paars maar de kleur is zeker blauw! ;) (vooraanzicht)

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/sjoerdrog/kast19.jpg
In de voeding een 120mm Blueled fan geplaats

Nog een laatste foto van mijn volledig vernieuwde desktop
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/sjoerdrog/desktop4.jpg
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

De fotos van het gehele project zijn nu allemaal te bekijken op deze website: http://home.tiscali.nl/sjoerdrog
De website is volledig up to date en heeft van elke mod veel plaatjes!

Comments en mogelijke tips zijn altijd welkom!

Greetz

[ Voor 17% gewijzigd door Rogues op 19-12-2004 23:48 ]

• Xevox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-07-2022
ziet er goed uit :) zeker een verbetering :)
dat witte onderaan je kast dat heb je expres gedaan hoop ik? :+

BramBoterham

Verwijderd

Is die rand nou helemaal scheef gedremelt, of ben ik nu gewoon vaag?

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-11 09:04

Meneer iCy

swarma

Leuke window vorm, Leuke mod :) maar ben bang dat deze vandaag geclosed zal worden door een mod :(

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Soul__assasin
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:36

Soul__assasin

de Belbelg

idd geen CIP tag zonder toestemming....

www.weefab.com

• Micha
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Is het een cip dan?

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-11 13:13
Ik vind het een heel leuk begin van een mod TOP! Netjes gespoten voor zover ik dat kan zien, Geen CCFL balken dwars door je kast, Kabels netjes opgeruimd... Zo als al eerder gezegd, een mooie basis.... Misschien kun je nog iets doen met een lcd of met VU metertjes dmv ledjes... Ook zou je misschien je drives nog kunnen stealthen, en ons uitleggen wat dat witte ding is :)... Maar ik vind het een mooi begin hoor Thumbs up!

EDIT: Je startpost is ook erg netjes! Misschien zou je hem zelfs nog kunnen opmaken dmv tabellen... Moe je even in de FAQ of search kijken hoe dat moet...

[ Voor 16% gewijzigd door tafkaw op 07-12-2004 13:14 ]

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:27

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Wat is er nou pcies aan gemod? een raam en wat lampjes?

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• peddro
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-11 11:24

peddro

Iets met muziek & ontwerp.

Casemod In Progress, betekend dat iemand er nog aan werkt, en iedereen hier @ GoT laat meegenieten :)

• Rogues
Om even wat antwoorden te geven op een aantal vragen... B)

Ik kreeg geen toestemming voor een CiP...maar Acouse zei dat ik hem maar moest plaatsen als hij af was.. (hij is bijna af, dus vond dat het nu wel kon)

Het witte dat op de sidepanel zit is nog een beetje schilderstape wat ik op de achterkant had geplakt. Hierop had ik mijn raam uitgetekend.. op mijn website kan je deze pics allemaal zien... Ik heb geen plaatjes van modding in progress gedaan, omdat ik dan weer een CiP aan het maken was ==> verwijdering van topic!

Dan ook nog de vraag of het window scheef is gedremeld...Bij het enalaatsteplaatje kan je zien dat de bocht bovenaan opeens wordt afgesneden en recht loopt...dat is dus een foute berekening van mij geweest (oftwel beginner) Dat is dus een steunbalk die door me kast loopt..ik dacht dat het niet in beeld zou komen..maar helaas :( hier valt dus echt weinig aan te doen)

Uiteraard ben je nooit klaar met modden aan je case ;) dus ik zal er vast nog wel wat aan doen. Ik heb de basis van het casemodden nu best wel door, maar VU meters en LCD enz dat is mij nog even een klein stapje te ver. Uiteraard volg ik daar topics over...maar ik wil ook even rustig aan doen. Er zit nu wel even tijd en geld genoeg in deze mod. Waarschijnlijk zal ik hem wel cooler maken! Dont you worry :P

Ik zal ook ff uitleggen wat ik allemaal gedaan heb eraan. Dit schept wat duidelijkheid over hoeveel tijd erin zit :)
Zoals ik al verteld heb, was dit mijn eerste casemod....ik moest dus met vrijwel 0,0 kennis beginnen aan dit project...de tijd die erin is gaan zitten is dus ook vrij veel...volgende x kan dat veel sneller :P Learning by doing heet dat!

Gedaan aan de case:

- Case leeggehaald en binnenkant volledig mat zwart gespoten
- Achterkant was zilver..nu mat zwart gespoten (komen de fans beter tot hun recht)
- Voeding achterkant mat zwart gespoten
- Psu gemeshed (wat een gekut was dit zeg in het begin) + wat andere draadjes (van m'n powerled, hddled..powerswitch)
- In onderkant van mijn case een vierkant uitgezaagd en plexi voor gedaaan (voor gloed onder pc)
- Casewindow uitgetekend....uitgedremeld...uitgedecoupeerd :P enz...
- Casewindow opnieuw mat zwart gespoten wegens hoop krassen
- Alle draden aan de binnenkant geprobeerd te stealthen...
- Powerled, Hdd led en Extra highlight ledje (blauw) erin gesoldeerd
- Twee rounded cables green volledig zwart gemaakt met permanent marker (kan tegen buigen)
- Usb poort aan de voorkant (voor sound en usb sticks enz) weggedremeld...daarachter zit nu vliegenhor-gaas + extra fan die lucht naar binnen blaast (de 2 achterste blazen lucht eruit)
- Ccfl-tjes erin geplaatst (niet zoveel werk hoor ;) )

[ Voor 21% gewijzigd door Rogues op 08-12-2004 00:00 ]

Verwijderd

Dat ziet er mooi uit kerel ! Als je geld overhebt koop dan een blauwe water koeling :)

Verwijderd

ik kan maar 1 ding zeggen: NICE WORK, je hebt gewoon mazzel gehad met die processor _/-\o_

• Yotta
  • Laatst online: 19-11 15:19

Yotta

0110101001111010

Leuke gedaan! ;)

[ Voor 64% gewijzigd door Yotta op 08-12-2004 17:57 ]

0110101001111010

Verwijderd

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe je die monitor (van je site) zo netjes hebt gekregen? Welke spuitbussen heb je gebruikt en in welke volgorde? Het resultaat mag er zeker zijn!

• Rogues
Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 21:07:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe je die monitor (van je site) zo netjes hebt gekregen? Welke spuitbussen heb je gebruikt en in welke volgorde? Het resultaat mag er zeker zijn!
Ik zal je even wat tips geven :)

Ik heb eerst op een zeer, later achter gekome, onveilige manier de kappen losgeschroefd. Je moet dus niet je monitor spuiten met alle kapper erop = bende op je en in je monitor zelf.

Ik heb daarna alle delen eerst goed afgesponst met zeep om de vieze vlekken weg te krijgen. Daarna heb ik alles met amonia afgenomen. NIET geschuurd dus... Vervolges een primer (motip) over alle delen gedaan, 1 laag. 20 minuutjes gewacht en daarna ben ik begonnen met hoogglans zwart. 3 lagen in totaal en tussen elke laag 30 minuten. Niet in één keer die dikke laag erop gooien dus. De eerste laag slaat nergens op denk je in het begin. Vervolgens alle delen laten drogen een nachtje en hopla, in elkaar gezet :) Het is zo veel mooier geworden hierdoor. Krijg je een strakke desktop van. Pics daarvan komen nog!

Suc6

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:29
Gooi de draden die je overhebt tussen de bovenkant van de voeding en je kast
en plaats zoveel mogenlijk aan de rechterkant van je kast, trouwens klein puntje kritiek, mensen gebruiken vaak led fans, ik ben daar totaal geen "fan" van omdat hoewel ze er leuk uit zien, het licht ervan niet uitkan en ze niet bepaald stil zijn

op deze manier dus(draden/kabels aan de andere kant van de kast plaatsen)
Afbeeldingslocatie: http://picserver.mirror.twistspace.com/img.php?/KULCZ122608K/P1OCPP26MH37/JPEG/1102538799//k309

het resultaat wat je daarvan krijgt kan je in mijn sig zien ;)

oja gebruik bij het wegwerken van de kabels veeel tyfraps zo blijft het netjes en stevig zitten

je draden lopen nu vertikaal, je kan ze ook horizontaal plaatsen waardoor je er nog minder van ziet

[ Voor 47% gewijzigd door _Drake_ op 08-12-2004 21:59 ]

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

• Rogues
-------------
UPDATE
-------------

Beginpost is geupdate!

• Micha
  • Niet online
peddro schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 14:16:
[...]

Casemod In Progress, betekend dat iemand er nog aan werkt, en iedereen hier @ GoT laat meegenieten :)
Bedankt dat je het even verteld wist ik nog niet :+ :X. (ging om dat er iemand zij dat hij toestemming moest vragen, maar tot zover ik weet is dat niet nodig voor een cm ;). Dus vroeg ik of het dan een Cip was.
[ontopic]

Als hardware upgrade zou ik een nieuw mobo kopen dat loopt een beetje achter.

Verder mooie case :D

• Rogues
Ja ik ga maar weer is sparen voor wat hardware upgrades..
Met dit moederboard zit ik al minstens 2 jaar te putteren.
Processor en videokaart ook trouwens, maarja.. doordat ik een hele dure processor met geluk kreeg ben ik daarmee nog wel aardig up-to-date :P

• B-lennium
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-11 21:06

B-lennium

Volvo 164 1975!

waarom heb je PC3200 geheugen ? board kan maar maximaal PC2700 aan toch ? (heb het zelfde MB maar dab met een 3000+)

De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel

• Micha
  • Niet online
B-lennium schreef op maandag 20 december 2004 @ 00:12:
waarom heb je PC3200 geheugen ? board kan maar maximaal PC2700 aan toch ? (heb het zelfde MB maar dab met een 3000+)
Voor als hij later een ander moederbord koopt. En als je nu pc3200 kopt is dat even duur als 2700 dus waarom niet....
memory:
3 x DDR DIMM Sockets
Max. 3 GB unbuffered PC2100 / PC1600 non-ECC SDRAM Memory (PC3200 Max. to 2 banks only / PC2700 Max to 4 banks only)

• B-lennium
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-11 21:06

B-lennium

Volvo 164 1975!

hmm specs kloppen niet denk ik..

mijn moederboard (asus A7V8X Deluxe) kan geen 200mhz fsb aan ,kwam ik achter toen ik er een 3000+ 400mhz op prikte.. mn pcibus was gewoon 46mhz! heb een 3000+ 333mhz gehaald en dat werkte perfect, in de bios kan ik het geheugen ook niet op 400 gooien (heb 1x 1GB PC3200)

verder leuke kast ... misschien is kippengaas als window in idee? weer eens wat anders dan plexi en nog EMI proof ook!

De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel

• Micha
  • Niet online
B-lennium schreef op maandag 20 december 2004 @ 00:33:
hmm specs kloppen niet denk ik..

mijn moederboard (asus A7V8X Deluxe) kan geen 200mhz fsb aan ,kwam ik achter toen ik er een 3000+ 400mhz op prikte.. mn pcibus was gewoon 46mhz! heb een 3000+ 333mhz gehaald en dat werkte perfect, in de bios kan ik het geheugen ook niet op 400 gooien (heb 1x 1GB PC3200)

verder leuke kast ... misschien is kippengaas als window in idee? weer eens wat anders dan plexi en nog EMI proof ook!
Lijkt me gek als spec's van de Asus site niet kloppen :+ ;)

• Rogues
Ja kep toch echt een A7V8X. Zitten 3 geheugenbankjes op. Het is geen deluxe in ieder geval.
Ik heb er zeker weten 3200 op zitten de andere twee weet ik niet zeker. (geen zin om pc uit te zetten en te checken) maar mijn pc draait er perfect op.... :)

Verwijderd

sjoerdrog schreef op maandag 20 december 2004 @ 15:09:
Ja kep toch echt een A7V8X. Zitten 3 geheugenbankjes op. Het is geen deluxe in ieder geval.
Ik heb er zeker weten 3200 op zitten de andere twee weet ik niet zeker. (geen zin om pc uit te zetten en te checken) maar mijn pc draait er perfect op.... :)
Maar draait het ook als PC3200 geheugen? :)

Mooie mod hoor! Vooruitgang voor je desktop :)

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ziet er netjes uit hoor :)

• 1nsane
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:35
Verwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 16:10:
[...]

Maar draait het ook als PC3200 geheugen? :)

Mooie mod hoor! Vooruitgang voor je desktop :)
draait alst goed is niet op 400 maar op 333 mhz :P ik heb ook een K7V8X-X gehad namelijk :P blij dat ik daar vanaf ben :D

Adjust non olet, plerumque...

• Rogues
1nsane schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 14:07:
[...]

draait alst goed is niet op 400 maar op 333 mhz :P ik heb ook een K7V8X-X gehad namelijk :P blij dat ik daar vanaf ben :D
Kan kloppen... Als ik in m'n bios aan het klojen ben zegt die dat ik niet hoger dan 333mhz kan draaien. Dat zal dan wel door het mobo komen ;)

• RoBBS
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-10 22:42
Ik vind hem er niet slecht uitzien. Jammer alleen dat de voorkant nog zo standaard is, wellicht kan een goed geplaatst LCD'tje en gestealthe drivers dat oplossen, verder leuk gedaan.

I said I'd be back...

• J!M!B
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-11 21:48
Leuke case-mod, netjes gedaan.
Maar wat ik echt een ge-wel-dig idee vind is om CCFL's onder je bed te monteren!

• Rogues
RoBBS schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 17:08:
Ik vind hem er niet slecht uitzien. Jammer alleen dat de voorkant nog zo standaard is, wellicht kan een goed geplaatst LCD'tje en gestealthe drivers dat oplossen, verder leuk gedaan.
Ik heb daar al eerder aan gedacht.. maar lcd vind ik iets te moeilijk :? en gestealthe drives heeft niet zoveel zin. De pc staat onder mijn bureau en is zwart, oftewel je ziet toch niks van die drives! Daarnaast heeft een lcd weinig zin als je er nooit naar kijkt. (ik druk zonder te kijken op de knopjes van mijn cd drives dusja :) ) (de voorkant op de foto's is genomen met flits, dus daarom zie je er zoveel van)

Als ik mijn pc op mijn bureau ga zetten neemt die onodig veel ruimte in beslag en komen gelijk alle draden vol in beeld. Deze draden wilde ik juist een beetje uit beeld hebben (kep alle draden al netjes samengebundeld onder mijn bureau laten lopen) B)

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-11 15:11

megaleo

Special member

Ziet er goed uit. :) Netjes gedaan.
offtopic:
Waar heb je die poster vandaan? :P Is wel stijlvol.

Verwijderd

Erg netjes maar eigenlijk een offtopic vraagje...

Waar heb je die screensaver vandaan? :P

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11 15:07

Nanax

Ik ben sjaak niet

offtopic:
whaha * gooit ook neon onder zijn bed ;)

netjes , ook de andere dingen. alleen beetje erg standaart. maar ja dat hebben de anderen allemaal wel duidelijk gemaakt geloof ik :P

• Rogues
Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 19:03:

Waar heb je die screensaver vandaan? :P
Haha ik wist dat iemand dat zou gaan vragen O-)

www.uselesscreations.com

3d matrix screensaver! Enjoy..is ff uitzoeken wat je allemaal kan doen!

Verwijderd

1nsane schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 14:07:
[...]

Dat bedoelde ik dus, hij zei dat er zeker weten PC3200 in zat, maar ik vroeg of het dan ook als PC3200 draaide en niet als PC2700, wat het dus nu doet. :)

• enriqueeeee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-10 22:33

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

wat is dat voor screen saver ? http://home.tiscali.nl/sjoerdrog/desktop4.jpg

Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)

• Rogues
satan.NB schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 19:03:

Waar heb je die screensaver vandaan?

oftwel..2 posts boven de jouwe!

• enriqueeeee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-10 22:33

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

sjoerdrog schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 22:27:
[...]

satan.NB schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 19:03:

Waar heb je die screensaver vandaan?

oftwel..2 posts boven de jouwe!
hoe dom kan ik zijn |:(

thanks _/-\o_ ik had het niet gezien :(

Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)

Pagina: 1