'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
Geheugensnelheden zijn bij die Asus borden wel in te stellen, je moet alleen de settings meestal nog even van Automatic afhalen, en op Manual zetten. Lees de manual van je mainboard eens door, Asus kennende zou het ongetwijfeld hebben beschreven in hun manual. En mocht je die niet hebben, is hij zo te downloaden op hun website.
Enige wat je volgens mij in kunt stellen in de BIOS is de DRAM CAS latency, en op de plank zelf moet ik nog even kijken, maar user-manual zegt daar niet zoveel over...
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
Hmmz...het heeft er waarschijnlijk mee te maken dat er sprake is van een DS-memreepje...in Single Channel kan ie alleen DDR400 op SingleSided...hmmzz..
Welke CPU heb je hierin gezet? als het een 533MHz FSB variant dan vind ik het nog niet zo gek namelijk.
Meh ...
Is een 3,0Ghz 800FSB P4 proc... heb genoeg ervaring om te weten dat dat voorwaarde is voor DDR400...
Tja kan aan je post ook niet lezen wat je ervaring is
maar goed ook de beste ziet dat soort dingen wel eens over het hoofd.
Als je het zo stelt lijkt het erop dat je geheugen (evt je SPD op je geheugen) deze timings heeft en dat je mss het verkeerde geheugen hebt gekregen. Een BIOS update wil soms nog wel eens wat mogelijkheden extra geven.
Als je het zo stelt lijkt het erop dat je geheugen (evt je SPD op je geheugen) deze timings heeft en dat je mss het verkeerde geheugen hebt gekregen. Een BIOS update wil soms nog wel eens wat mogelijkheden extra geven.
Meh ...
Idd, die post verraadde niet zoveel over mijn ervaring, heb je gelijk in. BIOS update heb ik ook al naar gekeken, is er niet (oftewel, de meest recente draait). Zal het reepje morgen nog eens goed bekijken dan maar.
Pagina: 1