PCMCIA Card krijgt geen drive letter.

Pagina: 1
Acties:

• ZwaaiHaai
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-11-2021
Ik heb een PCMCIA Card van Toshiba waar data opstaat.die ik graag wil uitlezen.

Afbeeldingslocatie: http://www.crapaddict.com/chef/tosh1.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.crapaddict.com/chef/tosh2.jpg
Dit issem

Er staan belangrijke foto's op die ge-recoverd moeten worden. Echter de kaart is defect, hij krijgt geen driveletter aangewezen door windows XP.

Wat kan ik nog doen?
Er hoeven normaliter volgens mij geen speciale drivers voor dit ding geinstalleerd te worden. En in "beheer" wordt hij maar heel heel eventjes zichtbaar als item.
Het systeem "ziet" em wel als PCMCIA drive in apparaatbeheer, maar er wordt geen driveletter aan gekoppeld.

De driveletter heb ik namelijk nodig omdat vanaf dat puntik pas met recovery software aan de slag kan.

Recovery bedrijf?
en kan een recovery bedrijf hier nog wat mee?
En wat kost dat ongeveer?

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
diskmgmt.msc

daarmee wijs je letters toe, of had je dat al gedaan en bedoel je dat met 'beheer' :?

A wise man's life is based around fuck you

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:17

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Je zou eerst met windows schijfbeheer kunnen proberen... Configuratiescherm ==> services ==> systeembeheer ==> schijfbeheer... Dan kun je als het meezit zelf een driveletter toewijzen...

• ZwaaiHaai
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-11-2021
MikeyMan schreef op maandag 06 december 2004 @ 23:21:
Je zou eerst met windows schijfbeheer kunnen proberen... Configuratiescherm ==> services ==> systeembeheer ==> schijfbeheer... Dan kun je als het meezit zelf een driveletter toewijzen...
Ja die bedoel ik. Daar kan ik dus geen schijfletter toewijzen. Hij komt heel heel eventjes (1/2 sec ofzo) als selecteerbaar object maar niet veel langer. Niet genoeg om te klikken in ieder geval.

(Ik moet uit mijn geheugen putten want ik probeer het bij een vriend van me op zijn laptop. En die heb ik niet voorhanden hier.)