Toon posts:

Moet dit niet 'grappig' zijn?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag me echt af wat deze met een +3 inzichtvol doet. Volgens mij is het toch echt een woordspeling/grap (en een flauwe, imho maar over smaak valt te twisten), en toch echt geen 'Inzichtvolle' reactie.

Heb m al met een 'overgewaardeerd' naar beneden gemod, maar ik ben benieuwd wat anderen hiervan vinden.

edit:

@Len: Begrijp ik, maar een grappig kan maar tot +2 komen, iirc, en dus heeft t indirect wel met het level te maken.

Restate: Moet het niet (maximaal) een +2 grappig zijn?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2004 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:53

Len

Leeg

Ach het is maar een naampje wat erachter staat. Het gaat op de punten die die post krijgt. En zo meer of minder zichtbaar wordt in de thread.

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Tjee, hoop flauwe grappen weer; en ik had ze weer allemaal zelf kunnen verzinnen. Zuigen, haha. Ik heb iig nauwelijks één grap gezien die geen -1 kon gebruiken, en ook deze is duidelijk niet van Shaw.

Er zit idd een maximum van +2 op grappige opmerkingen, maar ik ben bang dat het gesuggereerde gebruik niet volledig uit de lucht gegrepen is, en erger: dat dat gebruik inderdaad tot meer sales kan leiden. Niet dat ik het geloof, maar het kan. Een 'inzichtvol' op deze post is dus niet per definitie onmogelijk. Of hij een +3 waard is, is wmb zeer de vraag, maar zaak voor de modders out there.

Zit ik nou echt een mislukte grap te verdedigen op grond van het mogelijk gebruik van een stofzuiger als penisstimulator?

Ik ben aan vakantie toe, geloof ik.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.