Toon posts:

[RA2 Yuri's Revenge] Error bij starten *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In Main executable for Yuri's Revenge is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.

AppName: gamemd.exe AppVer: 1.0.1.1 ModName: gamemd.exe
ModVer: 1.0.1.1 Offset: 001cb0d1

Deze melding krijg ik steeds te zien als ik yuri's revenge wil opstarten. echt raar want ik heb hem eerder gespeelt. Ik heb laatst mijn pc opnieuw geinstalleerd. MMet XP ra 2 er op dan yuri maar beneden op mijn pc doet hij het wel en hier niet. hij installeert hem wel maar ik bij het opstarten krijgt hij die foutmelding kan iemand mij helpen?

Verwijderd

Heb je het spel al gepatched? Heb je je drivers geupdate? Heb je gezocht op GoT en Google? Heb je op de support site gekeken?

Kortom, heb je Spielerij - Eerste Hulp Bij Problemen en Spielerij - Problemen & Vragen FAQ wel gelezen en gedaan?

Verwijderd

Topicstarter
ja ik heb gepatched. MAar ik heb hem beneden op mijn pc geinstallleerd. maar boven lukt het niet

Verwijderd

Topicstarter
Kan het zijn omdat ik hem beneden al geinstalleerd heb dat hij het boven op mijn pc niet doet. Het is de orginele spel. MAar ik weet dat hij beveiligd is zo dat je maar op 1 pc via het internet kunt spelen. Maar ja deze keer start hij gewoon helemaal niet op:S

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2004 12:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 22:31:
Heb je het spel al gepatched? Heb je je drivers geupdate? Heb je gezocht op GoT en Google? Heb je op de support site gekeken?

Kortom, heb je Spielerij - Eerste Hulp Bij Problemen en Spielerij - Problemen & Vragen FAQ wel gelezen en gedaan?
Ja dat heb ik allemaal gedaan nu ook op de support site gekeken.
Het geval nu is dat ik boven en beneden op de 2 pc orgineel ra2 er op en ook allebei 2 orginele yuri's revenge erop. Maar het probleem blijft komen.

Ik word echt gek mensen. verschillend installeren verschillende key's geprobeerd.en ook alleen bij yuri. want ra2 doet het wel gewoon goed :S mja Iemand een oplossing ?