I don't have hard drives. i just keep 30 chinese teenagers in my basement and force them to memorize numbers.
Ga daarna naar die locatie die aangegeven staat dus;
C:\Documents and Settings\Dries\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook\
hier moet als het goed is; archive.pst tussen staan.
Ik heb hem er namelijk niet bij staan (microsoft outlook dus
scan dat bestand eens met jotti's malware scan
Handige info van Microsoft!
[ Voor 14% gewijzigd door Pendaco op 06-12-2004 23:10 ]
Inderdaad. Het besmette bestand.Ga daarna naar die locatie die aangegeven staat dus;
C:\Documents and Settings\Dries\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook\
hier moet als het goed is; archive.pst tussen staan.
Dat bestand is 300Mb. Nogal veel om te uploaden naar die website. :-/dus het kan goed dat juist dat bestand besmet is. scan dat bestand eens met jotti's malware scan
Inderdaad, maar: "applies to Microsoft Outlook 2002 Standard Edition". Ik heb Outlook 2003?
I don't have hard drives. i just keep 30 chinese teenagers in my basement and force them to memorize numbers.
Verwijderd
Kies nu veilige modus met dos prompt .
tik in de dos prompt
cd C:\Documents and Settings\Dries\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook\archive.pst\Archiefmappen\Hoofdmap van persoonlijke mappen\Verwijderde items\T_his your photo?\
rename p_usb.zip p_usb.vir
del p_usb.vir
exit
restart windows . En scan hem of het weg is .
succes
Zoals je kan zien zit het bestand p_usb.zip 'in' het bestand archive.pst, dus kan je er niet naartoe browsen via veilige modus.tik in de dos prompt
cd C:\Documents and Settings\Dries\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook\archive.pst\Archiefmappen\Hoofdmap van persoonlijke mappen\Verwijderde items\T_his your photo?\
Maar ik krijg de virusmelding niet meer. Terwijl ik eigenlijk niets meer gedaan heb dan scannen, opnieuw scannen en nog eens scannen!
[ Voor 7% gewijzigd door DriesA op 09-12-2004 15:44 ]
Mogelijk dien je hier voor het archief even te openen via Bestand, Openen
Het bevind zich daar volgen de bovenstande text "Archiefmappen\Hoofdmap van persoonlijke mappen\Verwijderde items"
Lukt dat niet mischien is het mogelijk de betrefende map even uit je archief te verplaatsen naar Outlook zelf.
Grutte Pier fansels
Verwijderd