[Firefox] Plug-ins flikkeren in linkerbovenhoek

Pagina: 1
Acties:

• cman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-08 19:34
Zopas heb ik de overstap gewaagd van ie naar firefox en ben er zeer tevreden over, behalve dus wanneer ik naar een pagina surf met bijv. een filmpje of een flash-animatie of iets dergelijks. Deze filmpjes worden wel weergegeven, maar linksboven in de hoek ter grote van zo'n 2 à 3 vierkante cm flikkert het beeld. Dit is altijd op dezelfde plaats en altijd dezelfde grootte (ik hoop dat jullie hier een beetje aan uit kunnen). In ie heb ik hier echter geen probleem mee. Ik bood er niet zoveel aandacht aan, omdat ik mijn pc toch ging formatteren in de nabije toekomst, en ik dacht dat het probleem dan wel van de baan zou zijn. Nu heb ik een paar dagen geleden dus geformatteerd, en wat blijkt? Het probleem doet zich nog altijd voor.

Een vriendin van me zei dat ze meende gezien te hebben dat dit probleem op got gepost stond, maar na de zoekfunctie te gebruiken heb ik daar alleszins niets van terug gevonden, mijn excuses als het er wel opstaat..

Nog even ter info:
pc-specs: athlon thunderbird 750 mhz, 256 sdram, videokaart: geforce 2 pro 64 mb

BOE

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

en je had de plugin al geinstalleerd? Wat gebeurt er als je er op klikt?

• cman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-08 19:34
Ja de plugins zijn geinstalleerd.. Als je er op klikt? Erm ... nix? Het filmpje of animatie speelt gewoon... Snap je vraag eigenlijk niet?

BOE