Toon posts:

RAM verkeerd berekend?*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 512 RAM, 2,8 ghz p4. Mijn pc is de laatste tijd regelmatig enorm traag. Wanneer ik in de task manager kijk, kan dat ook wel kloppen, aangezien 90% of meer van mijn Ram geheugen wordt (mis)bruikt. Het is niet de ntvdm die blijft hangen.
Wanneer ik alle gebruikte ram in de taskmanager bij elkaar optel, kom ik veel lager uit. Hij geeft echter wel aan dat ik 480mb oid gebruik.(en gedraagt zich daarnaar..)

????

Kan het zijn dat er een of andere trojan ongezien mijn werkgeheugen volgooit? Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn? Ik ben supervisor ed, zou dus alles moeten kunnen zien. Norton 2004 professional kan niets vinden, wat kan hier aan de hand zijn? Mijn pc loopt te swappen als een gek, met alleen firefox open. Help?

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

PD2JK

ouwe meuk is leuk

512MB - 480 = 32MB. Heb je een on-board videokaart die 32MB gebruikt toevallig?

Wat betreft de traagheid van je systeem, heb je al gescanned met Ad-Aware én Spybot S&D naar spyware?

[ Voor 21% gewijzigd door PD2JK op 06-12-2004 21:55 ]

Toen waren beige computers heel gewoon.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Welk OS gebruik je? Dan zetten we dat nog even in de titel conform Windows Operating Systems - Policy :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:59

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Prutz0r schreef op maandag 06 december 2004 @ 21:53:
512MB - 480 = 32MB. Heb je een on-board videokaart die 32MB gebruikt toevallig?
Dit is vrijwel gegarandeerd het correcte antwoord.
Wat betreft de traagheid van je systeem, heb je al gescanned met Ad-Aware én Spybot S&D naar spyware?
En als je toch bezig bent, haal ook HijackThis en een virusscanner er overheen.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Verwijderd

Norton 2004 professional
.. gebruikt ook al een sloot geheugen. Je PC behoort idle geen 480Mb geheugen te gebruiken. Ter vergelijking, mijn PC gebruikt nu (3 vensters IE open, virusscanner, dingetje voor de afstandsbediening, sata raid tooltje, nokia phone suite, ding voor printer) in totaal 220Mb geheugen. Dat is al veel.

Dikke kans dus dat er idd. spul draait wat je niet wilt draaien (afgezien van de 32Mb die je idd best eens kwijt kunt zijn aan een onboard grafische kaart).