nvidia tnt2 drivers + year 2001 = bug ofzo?

Pagina: 1
Acties:

• NetRipper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:28
sinds het nieuwe jaar heb ik problemen met mijn nvidia tnt2 drivers... ik kan geen enkel spel/applicatie draaien die directx op een enkele manier gebruikt.. opengl werkt ook niet meer.. ;(

ik heb windows 2000 al 2 keer opnieuw geinstalleerd.. vanaf het moment dat ik nvidia tnt2 drivers installeer (geprobeerde versies: 6.27 6.31 6.34 6.47 7.17) kan ik geen directx noch opengl applicaties meer draaien zonder dat me computer vastloop.. zou dit een soort 2e millenium bug zijn? :?

of weet iemand anders een oplossing hoe i het kan verhelpen? onder windows 98 heb ik hetzelfde probleem met de drivers + 2001.. :(

tnx in advance...

Github - Tikkie! - NED-Clan - Volvo EX30 SMSR Plus

Verwijderd

een m8 van mij worstelt ook met dit probleem.

• DaRKoNe
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-11-2025
Geen problemen hiero... ik gebruik de 6.47 maar ik heb nergens last van *D

Verwijderd

hele simpele analyse drivers+2001 = slecht drivers+2000 was goed

DUZ zet je klok terug reinstall driver and that should do it :) logica werkt vaak het best

• NetRipper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:28
ach.. khep al zo veel geprobeert.. ff klok terug draaien valt te proberen.. tnx voor de tip btw :)

*update* de tip van ut terug draaien van de klok werrukt nie erg.. sjammer maarja.. wordt maar wachten op update van directx of nieuwe drivers :( *end of update*

als iemand nog meer tips heeft om ut op een andere manier te fixe.. post pls ;)

ik heb wel bij een andere computer gezien waar alles nog wel werkt.. alleen dat is een TNT2 Pro..

kvind ut maar vaag.. ik hoop dat nvidia snel nieuwe drivers maakt..

Github - Tikkie! - NED-Clan - Volvo EX30 SMSR Plus