Toon posts:

4Launch DreamPC Intel Pentium 4.

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er mensen die dit systeem in bezit hebben? En zo ja, wat zijn jouw gebruikerservaringen met dit systeem?

Ik vraag dit omdat ik over een tijdje (binnen nu en drie maanden) ook dit systeem ga bestellen en ik ben erg benieuwd ofdat er al gebruikerservaringen bekend zijn.

:Y)

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Kom op, een beetje zelfinspanning is toch niet teveel gevraagd?

Hier op GoT is het wel de bedoeling dat je zelf wat uitzoekt namelijk. Wij stellen het hier net zo goed op prijs, dat je topicstart duidelijk is, en dus ook hierin aangeeft wàt je zelf allemaal hebt uitgezocht. Als ik je topicstart bekijk, krijg ik nou niet echt de indruk dat je dit hebt gedaan namelijk. ;)

Elke PC bestaat uit componenten. Je kan eenvourig m.b.v. de site van die winkel, 4Launch dus, uitvinden welke hardware er precies in dat systeem zit. Vervolgens kan je op zoek gaan naar reviews. Van veel populaire componenten zijn reviews te vinden. Deze kan kan o.a. vinden op de frontpage; zoek hierbij maar eens in het nieuws naar de artikelnaam. :)

Reviews staan vol met ervaringen, en daarnaast kan je nog op GoT zoeken. Oftewel; genoeg om even zoet mee te zijn. ;)

Dit topic is gesloten.