Toon posts:

inbranden ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
a) moet je pc op z'n top draaien dus ik heb b.v een celly 400@588 op 2.00 v moet hij dan op 594 op 2.3 of moet hij naar de 400 terug en dan op 2.3 v (ik heb allebei gehoord dat het kan of moet)
b)moet je cpu heet (50/60 graden)worden of is 40 graden genoeg

c)hoe lang uurt het voor je cpu'tje een beetje is ingebrand

d)waar dient de L2 cache (ofzo) voor

alvast bedankt en aju's

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:43
%SEARCH%

| I've got permission to color outside the lines |

• Veen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-08 20:00
inbranden zuigt...

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Inbranden? Niet doen, heeft geen zin vaak. Draai je CPU gewoon zo hoog mogelijk, sloop je hem net zo goed als met inbranden. Als je dan na een dikke maand nog eens probeert over te klokken, kan je ineens verder...

• viper
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 27-08 15:58
Uh.. ik ben ook gister topic hierover begonnen. Heb het nog niet gedaan, zit momenteel niet achter mijn eigen putertje. Als je gaat inbranden dus gewoon standaard klokken (400mhz dus), en dan voltage omhoog krikken zodat temperatuur stijgt.
Hoe warm die mag worden weet ik niet, maar zolang het stabiel loopt maakt het niet uit. 60 graden lijkt me wel de max.

Meen dat die ff dagje of 2 moet draaien ofzo, zal ik ff op moeten zoeken, staat ergens op tweakers hiero.

Level2 cache is soort geheugen van de processor. Heeft verder weinig met overklokken te maken, behalve dat geheugen ook warmer word, en daardoor ook minder goed kan gaan werken, laat maar zeggen

Verwijderd

voor inbranden heb je progje's kijk maar eens op deze site http://www.geocities.com/tweaker219/SKfilepageSK.html

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt

Verwijderd

Euh wat is inbranden precies? :)

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 12:50

DaOverclocker

Overclocker for life...

btw, als je je l2 cache uitzet, kan je hem nog hoger klokken (soms)

voor meer vragen en info kun je mailen naar: Bonsai@dolfijn.nl
Ik heb namelijk ook een celly 400 gehad, en heb er wel wat ervaring mee.....(ook met inbranden)

systeem specs

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Op donderdag 04 januari 2001 00:50 schreef henri het volgende:
btw, als je je l2 cache uitzet, kan je hem nog hoger klokken (soms)
En wat is dan het nut? Hij staat dan alleen maar sneller te wachten tot hij eindelijk zijn gegevens een keer uit het geheugen krijgt.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Pagina: 1