[XP] Windows-viewer opent geen .jpg bestanden meer*

Pagina: 1
Acties:

• Lifelogger
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:13
Hallo...

Ik heb afgelopen weekend Windows XP opnieuw geïnstalleerd omdat m'n systeem nogal traag werd. Nu heb ik alleen het probleem dat m'n Windows Viewer het niet meer doet.

Om één of andere vage reden doet XP niets als ik op een JPG bestand klik. Ik krijg ene lijst met programma's dat ik wil gebruiken en telkens kies ik Windows-Viewer als applicatie dat ik wil gebruiken om het bestand te open. Zonder resultaat...

Ik zie niets... en er gebeurt niets. Hoe krijg ik dit weer aan de praat? Wil geen andere programma's... slechts Windows viewer.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Ik zet even XP in je topictitel, zoals in Windows Operating Systems - Policy beschreven staat :) Wat heb je verder allemaal al geprobeerd? Heb je foutmeldingen kunnen vinden in de eventviewer, of wellicht ergens anders iets opgemerkt?

Als je via de Windows verkenner, via tools> folder options > file types de viewer aan de .jpg extensie hangt, wat gebeurt er dan?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Lifelogger
Ik krijg helemaal geen foutmelding. Het vreemde is, is dat hij blijft vragen naar het programma dat ik wil gebruiken.

Heb de search hier al gebruikt. Ook meerdere malen windows-viewer als programma opgegeven waarmee ik het bestand wil openen. Werkt ook niet.

• Lifelogger
Ik denk dat het iets te maken heeft gehad met acdsee. Heb zojuist een systeem herstel gedaan dat m'n computer terug zetten tot voor de installatie van acdsee and nu werkt het weer. :-)

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:27
Zou je in het vervolg ook even op de tips van anderen willen letten, het komt inderdaad door "Acdsee" deze koppelt de bestanden aan hun eigen viewer. Dit had je simpel na kunnen kijken, door even in te gaan op de post van Sanfranjake.

En nog een klein verzoekje, zou je in het vervolg de edit knop willen gebruiken als je als laatste iets toegevoegd had in het topic?