ik moet voor school wat opdrachten opzoeken op internet maar ik d8 mis weten jullie ze wel uit je hoofd, hier komen ze
Opdracht 1
geef een beschrijving van de werking van een "peer to peer" netwerk
opdracht 2
zoek uit wat in windows een werkgroep is. beschrijf wat het doel is van een werkgroep
opdracht 3
beschrijf wat een ip-adres is, en wat een netwerk masker is
opdracht 4
zoek uit hoe je in windows 98 een netwerk vebinding kunt maken. schrijf daarbij goed op, in welk programma je welke instelling moet maken
opdracht 5:
zoek uit hoe je in windows XP een netwerk verbinding kunt maken. schrijf daarbij goed op, in welk programma je welke instelling moet maken
opdracht 6
zoek uit hoe je onder Windows 98/XP een directory kunt delen met andere computers beschrijf duidelijk wat je moet doen om dat voor elkaar te krijgen
alvast bedacht voor de vragen die jullie meteen kunnen beantwoorden
de rest zoek ik dan wel op
Opdracht 1
geef een beschrijving van de werking van een "peer to peer" netwerk
opdracht 2
zoek uit wat in windows een werkgroep is. beschrijf wat het doel is van een werkgroep
opdracht 3
beschrijf wat een ip-adres is, en wat een netwerk masker is
opdracht 4
zoek uit hoe je in windows 98 een netwerk vebinding kunt maken. schrijf daarbij goed op, in welk programma je welke instelling moet maken
opdracht 5:
zoek uit hoe je in windows XP een netwerk verbinding kunt maken. schrijf daarbij goed op, in welk programma je welke instelling moet maken
opdracht 6
zoek uit hoe je onder Windows 98/XP een directory kunt delen met andere computers beschrijf duidelijk wat je moet doen om dat voor elkaar te krijgen
alvast bedacht voor de vragen die jullie meteen kunnen beantwoorden
de rest zoek ik dan wel op