Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

dremel accessoires

Pagina: 1
Acties:

• MightyMauz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-06-2024
Ik ben verliefd op mijn dremel. Ik klus er heel wat mee weg. Maar na al veel geld bij de Praxis vern**kt te hebben aan slijpschijfjes en andere dingen wilde ik graag weten of er niet een goedkopere plaats is om die dingen te krijgen. Waar halen jullie ze? Internet? Andere bouwmarkten?

Thinkpad X220 Tablet | Canon 600D + Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM

• 3ddie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:25
Ik haal ze bij de Hornbach, daar zijn ze (vind ik) ook wel betaalbaar. ik weet niet of jij dremel schijfjes haalt? anders kan je ook een iets goedkoper merk nemen, ik heb vaak van Proxxon, is ook een goed merk.

Je kan ook is kijken bij de lokale modelbouwzaak, daar hebben ze meestal ook vanalles, maar die zijn dan misschien iets duurder :?

• Polichism
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Polichism

MOEHOE

(overleden)
ik vraag me alleen af voor het snijden in metaal welke accesoires jullie daar voor gebruiken. ik heb het al geprobeerd met slijpschijfjes maar na 5 cm gedaan te hebben ben ik er al doorheen en kanik een nieuwe pakken.... :x

{02:31:10} (splinkie): ik hoor net van iemand dat ze nu met een fietsband moest naaien omdat ze geen condooms meer kon betalen || {02:34:44} (Asjemenou): beter met een lange tijd met goodyear dan een korte tijd met firestone en in de problemen komen

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-11 13:13
Polichism schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 11:22:
ik vraag me alleen af voor het snijden in metaal welke accesoires jullie daar voor gebruiken. ik heb het al geprobeerd met slijpschijfjes maar na 5 cm gedaan te hebben ben ik er al doorheen en kanik een nieuwe pakken.... :x
reinforced cut-off wheels, no. 426... Zijn veel steviger en kunnen dus langer mee... Gemiddelde kosten zijn iets van €7,95 per 5 discs maar ik kan er als ik rustig aan doe een heel window mee doen...

• pretorian_nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-10 16:44
haal de extra stevige, zijn per stuk duurder maar je doet er veel langer mee.
http://www.dremeleurope.c...BBAFF7749116?&ccat_id=146
Het zijn de bovenste 2, 456 en 426

Digital Media Junkie