Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

foto gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik zoek een foto van de antec kast 1000AMG1 maar dan als de voorkant eraf is,
want ik wil graag weten of ik 2 ccfl's daarvoor kan doen en dan de voorkant er weer op zodat er een gloed uit de voorkant komt
Afbeeldingslocatie: http://www.antec.com/images/400/PLUSVIEW1000AMG1.jpg
het gaat om deze kast.
ik heb overal gezocht de hele dag maar niets gevonden hebben jullie toevallig foto's?

alvast bedankt,

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-11 08:14
Achter het deurtje:
4x 5.25 en 2x 3.5 bays

Daaronder zit een rooster, met daarachter een filter. Filter is uitneembaar, maar is te dun voor een ccfl gok ik.

• diedazz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
ben je dan een casemodder of ben je dan een casemodder

dremelen maar :Y)

moet toch lukken volgens mij? (met die hierbovenstaande info)

Get Airflow, save the world.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.bjorn3d.com/Material/Article_98/Images/1000AMG_Front.jpg

Echte fotos dat de hele front eraf is zal je neit vinden tenzij iemand op dit forum zo vriendelijk is om die van hem/ haar ff los te halen en een pic te maken

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2004 18:36 ]

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
die voorkant lijkt best op de Chieftec DA-01B-D die ik heb, niet helemaal natuurlijk, maar ik heb er tijdenland een ccfl achter gehad. Dat ging prima dus. Kwestie van testen en anders idd dremelen zoals diedazz dat scherp opmerkt ;)

Verwijderd

Topicstarter
welke maat zou dan het beste zijn 20 of 10 cm?

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-11 13:13
Voor een miditower werkt een 20cm (of 2x10 cm) ideaal, heb je echter een bigtower dan zou ik 30 cm nemen, aangezien dit precies past (maten afgeleid van een Chieftec Dragon, enige kast waar ik mee ervaring heb, en aangezien die meuk toch allemaal uit dezelfde fabriek komt...)

• Santford
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:46

Santford

FP PowerMod
Of je doet er een glow string in, die passen altijd overal tussen, als je die dan in allemaal lussen achter het rooster maakt heb je er ook genoeg licht van.

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Sorry, maar dit is niet een forum voor verzoekjes of waar anderen het googlewerk voor je doen ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.