Ik heb een probleem met een webpagina en een tabel. Normaal gesproken heb ik in FF wel eens dat soms een border wegvalt. Nu heb ik alleen een nieuwe pagina gemaakt, voor een forum wat ik ontwikkel. Dit is de html code:
Ik style de pagina dus via een CSS code. Dit is de css code
Het probleem is dus dat in firefox de borders van de tabel niet zichtbaar worden. Lees ze bestaan wel, maar FF laat ze niet zien. Ook vallen soms een aantal borders weg, of zijn ze allemaal weg. Eerst kon ik bij een refresh nog wel eens een border laten weergeven maar dit werkt ook niet. Onder IE werkt alles perfect. Ik heb op Google en de FF site gezocht maar kon niets vinden. Heeft iemand dit al eerder gehad en heeft diegene hier een oplossing voor? Het is soms net alsof er niets van de css word geinclude. Ik heb de code er ook al bij ingezet (in de pagina dus) zodat ik niet de externe style sheet niet gebruikte maar dit mocht ook niet baten.
Ik gebruik de css pagina voor al mijn dingen en hij werkt dus goed. Ik heb hiervoor ook nooit problemen met tabellen gehad. Ook niet in een oudere versie van firefox. Ik gebruik nu FF 1.0.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
| <HTML>
<HEAD>
<LINK HREF='./forum.css' REL='stylesheet' TYPE='text/css'>
</HEAD>
<BODY>
<TABLE width='100%' class='table'>
<TR>
<TD colspan='4' height='30' colspan='2'><H2>search test</H2></TD>
</TR>
<TR>
<TD colspan='4' BACKGROUND='../images/texture.gif' height='45' colspan='4'><P align='right'>Page:<SELECT name='pagina'><option value='1'>1</option>
<option value='2'>2</option></SELECT></P>
</TD> </TR>
<TR>
<TD width='15%' height='100' rowspan='3' valign='top'><font size='4'><b>Guldan</b><BR>
</font>
<B><font size='1'>Short text</font></B><BR>
<BR>
<BR>
<font size='1'><B>Posts: </B> 18<BR>
<B>Location:</B>Norg<BR>
<B>Registerd:</B>29th of October 2003</font>
</TD>
<TD height='23' width='80%'> By Guldan - Thursday 02nd of December 2004 04:29:43 PM</font> </TD>
<TD>Include rechten module </TD>
</TR>
<TR>
<TD height='100' width='80%' colspan='2'>Topic Titel</TD>
</TR>
<TR>
<TD width='70%' colspan='3' height='20'>
<FONT size='1'>Signature</FONT>
</TD>
<TR>
</TR>
<TR>
<TD BACKGROUND='../images/texture.gif' colspan='4'> </TD>
</TR>
</TABLE>
<BODY>
</HTML> |
Ik style de pagina dus via een CSS code. Dit is de css code
code:
1
2
| .TABLE {border: solid; border-collapse: collapse; border-width: 1px; border-color: #990000}
TD {padding: 2px; border-width: 1px; border-color: #990000; FONT-SIZE: 10pt; FONT-FAMILY: Verdana; COLOR: #FFFFFF} |
Het probleem is dus dat in firefox de borders van de tabel niet zichtbaar worden. Lees ze bestaan wel, maar FF laat ze niet zien. Ook vallen soms een aantal borders weg, of zijn ze allemaal weg. Eerst kon ik bij een refresh nog wel eens een border laten weergeven maar dit werkt ook niet. Onder IE werkt alles perfect. Ik heb op Google en de FF site gezocht maar kon niets vinden. Heeft iemand dit al eerder gehad en heeft diegene hier een oplossing voor? Het is soms net alsof er niets van de css word geinclude. Ik heb de code er ook al bij ingezet (in de pagina dus) zodat ik niet de externe style sheet niet gebruikte maar dit mocht ook niet baten.
edit:
Wat vergeten te vermelden
Wat vergeten te vermelden
Ik gebruik de css pagina voor al mijn dingen en hij werkt dus goed. Ik heb hiervoor ook nooit problemen met tabellen gehad. Ook niet in een oudere versie van firefox. Ik gebruik nu FF 1.0.
[ Voor 25% gewijzigd door Guldan op 06-12-2004 18:16 ]
You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?