Toon posts:

[XP] opstartprobleem "Primary Harddisk drive 1 not found"*

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Dell dimension 4550 multimedia (p4, 256 mb, geforce mx420)
En laatste tijd altijd als ik hem opstart laadt dat balkje vol en gebeurt er niks,
en na een tijdje komt er te staan:
"Primary Harddisk drive 1 not found
strike the F1 key to continue, F2 to run the setup" (dat van setup weet ik niet zeker of dat er stond). Kan iemand mij hierbij helpen? Voor de rest loopt mijn pc prima.... alvast bedankt!

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-03 14:45

SilentStorm

z.o.z

En waar denk je zelf dat het aan ligt?

Misschien helpt dit?

Localhost is where the heart is

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:38

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Die wou ik net posten.

Kortom:
1. je kabel(s) van je harde schijf zitten los
2. je dell is ECHT kapot. -> bla bla garantie.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Verwijderd

Zou heel goed een hardware probleem kunnen zijn. Trek even de IDE en power kabels er uit, steek ze er weer in en kijk of het probleem is opgelost.

Verwijderd

Topicstarter
ik moes er denk nog wat bijvertellen, als ik op F1 druk dan start hij gewoon op, maar dat wachten vind ik erg vervelend. Misschien kunnen jullie hier iets mee....

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 17:42:
ik moes er denk nog wat bijvertellen, als ik op F1 druk dan start hij gewoon op, maar dat wachten vind ik erg vervelend. Misschien kunnen jullie hier iets mee....
Laat even weten welke tips je inmiddels hebt uitgeprobeerd en of het geholpen heeft. Dan kunnen we je beter helpen.

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:44
Hallo boj de jong,

Hier op got verwachten we altijd van onze gebruikers dat ze zelf eerst eigen resarch doen. Die eigen resarch kan ik totaal niet vinden in dit topic. Het lijkt me dan ook verstandig dat je de gegeven google links even doorleest, en als het dan helemaal niet lukt... Dan mag je een nieuw topic starten, maar vertel er dan wel bij wat je zelf al gevonden hebt.

Voor meer info zou je ook nog de Algemene gedragsregels (Netiquette) kunnen lezen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.