Beste mensen ik heb een formpje waarvan ik het aantal wil updaten.
Keb het vakje aantal dezelfde naam gegeven als het bijbehorende itemID.(een product)
<input type=\"text\" value=\"$aantal\" maxlength=\"1000\" size=\"4\ name=\"$row->ItemID\">
Nu heb k de volgende code maar ik krijg het niet voor elkaar om de query de 3 of meer itemboxe te laten updaten. Ik haal dus eerst de ItemID's weer op die ik weggeschreven heb.
Vervolgens update hij niet.
Iemand een idee hoe ik het veld kan updaten?
Keb het vakje aantal dezelfde naam gegeven als het bijbehorende itemID.(een product)
<input type=\"text\" value=\"$aantal\" maxlength=\"1000\" size=\"4\ name=\"$row->ItemID\">
Nu heb k de volgende code maar ik krijg het niet voor elkaar om de query de 3 of meer itemboxe te laten updaten. Ik haal dus eerst de ItemID's weer op die ik weggeschreven heb.
PHP:
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| if (empty($_POST)) { $querygetitems="SELECT * FROM Winkelwagen WHERE CustomerID=$CustomerID"; $querygetitemsexec = odbc_do($connectionstring, $querygetitems); while($row = odbc_fetch_object($querygetitemsexec )){ $QtyOrdered = $_POST['$row->ItemID']; echo($QtyOrdered); $queryupdate="UPDATE Winkelwagen SET QtyOrdered=$QtyOrdered WHERE ItemID=$QtyOrdered AND CustomerID=$CustomerID"; odbc_do($connectionstring, $queryupdate); } } |
Vervolgens update hij niet.
Iemand een idee hoe ik het veld kan updaten?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2004 16:57 ]