Toon posts:

Norton Ghost probleem met restoren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil mn C:\ restoren uit een eerder gemaakte image van mn C:\. Maar als ik in ghost een partitie wil selecteren waarop ie die image moet gaan zetten, selecteert ie D:\ ook. D en C is 1 schijf, 2 partities. Hier zie je mijn probleem :

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/silverbojaaper/Screenshots/Desktop/Ghost%20Probleem%201.JPG

Als ik dan toch op next druk, krijg ik dit :

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/silverbojaaper/Screenshots/Desktop/Ghost%20Probleem%202.JPG

Hoe dit op te lossen? Ik wil dus alleen C:\ ghosten. Mn image files zijn goed.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

De image die je gemaakt hebt van je C:\ was dat misschien een image van heel je disk, en niet van een enkele partitie? :)

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Zo te zien zul je onder destination op locaal station D moeten klikken. Staat me bij dat automatisch alles wordt aangegeven maar door wat erop te klikken je wel kunt kiezen.

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
Guardian Angel schreef op maandag 06 december 2004 @ 17:00:
Zo te zien zul je onder destination op locaal station D moeten klikken. Staat me bij dat automatisch alles wordt aangegeven maar door wat erop te klikken je wel kunt kiezen.
Ik kan alleen op dat "disk 1" of "Disk 2" klikken, en als ik dan op disk 1 klik en dan Next, krijg ik die foutmelding uit mn 1e post

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2004 17:02 ]

Verwijderd

Ik restore ook wel eens een Ghost-image en krijg dan ook deze schermen. Ik moet dan in het linkerscherm de juiste regel selecteren (bij jou dus de regel met de ruim 3 Gb aan gegevens). Ook moet ik dan in het rechterscherm de regel kiezen waar de image op gerestored moet worden. Als het een Windows-image is, dan zal dat dus C zijn.

Ik lees nl. niet dat je dat gedaan hebt.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 17:07:
Ik restore ook wel eens een Ghost-image en krijg dan ook deze schermen. Ik moet dan in het linkerscherm de juiste regel selecteren (bij jou dus de regel met de ruim 3 Gb aan gegevens). Ook moet ik dan in het rechterscherm de regel kiezen waar de image op gerestored moet worden. Als het een Windows-image is, dan zal dat dus C zijn.

Ik lees nl. niet dat je dat gedaan hebt.
THNX dat werkt :D
Pagina: 1