Ik probeer met de DTS in MS SQL Server 2000 een lege kopie van mijn database te maken, maar om de een of andere reden worden niet alle views gekopieerd. Van de 53 items komen er maar 29 over. Hij zegt dat hij vastloopt op 'dbo.vDossier', maar die wordt uiteindelijk wel goed gekopieerd. De error is: "Ongeldige objectnaam: dbo.vDossier".
Ik maak in sommige van die views gebruik van andere views, zo ook van vDossier. Ik gok dus dat hij stukloopt omdat hij bepaalde views niet kan maken omdat de gerelateerde views nog niet bestaan. Wat ook vreemd is is dat er één view wordt gekopieerd die helemaal niet bestaat in de bron DB
N.a.v. bovenstaande heb ik een aantal vragen:
1) Is dit 'de' manier om een development DB om te zetten naar een productie DB? (Oftewel: een lege kopie van de DB maken). Zo niet, wat zou een betere oplossing zijn? (SQL script maken en die met de hand aanpassen?)
2) (Hoe) kan ik de volgorde van het aanmaken van views bepalen binnen de DTS?
Ik maak in sommige van die views gebruik van andere views, zo ook van vDossier. Ik gok dus dat hij stukloopt omdat hij bepaalde views niet kan maken omdat de gerelateerde views nog niet bestaan. Wat ook vreemd is is dat er één view wordt gekopieerd die helemaal niet bestaat in de bron DB
N.a.v. bovenstaande heb ik een aantal vragen:
1) Is dit 'de' manier om een development DB om te zetten naar een productie DB? (Oftewel: een lege kopie van de DB maken). Zo niet, wat zou een betere oplossing zijn? (SQL script maken en die met de hand aanpassen?)
2) (Hoe) kan ik de volgorde van het aanmaken van views bepalen binnen de DTS?