Sinds vorige week ben ik de gelukkige eigenaar van een 2e hands Sony Xplod Radio/cd-speler. Voordat ik de radio ging inbouwen in mijn auto, zag ik dat er een Audio-In ingang op zit. Dit zijn 2 Tulip-stekkers aansluitingen (links en rechts) en zitten naast de 4 Tulip-aansluitingen voor de extra versterker(linksvoor, rechtsvoor, linksachter, rechtsachter). De radio ziet er alsvolgt uit: http://www.kieskeurig.nl/...965E8C1256A940061EEC8.htm
Wat ik nu gedaan heb is een kabel op de Audio-In aangesloten, deze kabel gaat van 2 Tulip-stekkers naar een jackplug (voor m'n MP3-speler). Ik wil dus graag ook mijn mp3's kunnen afspelen via de audio-in.
Tot zover is het allemaal gelukt, maar ik heb echt geen idee hoe ik op de radio de Audio-In poort selecteer als source. Heeft iemand hier een idee over?
Thnx!
Wat ik nu gedaan heb is een kabel op de Audio-In aangesloten, deze kabel gaat van 2 Tulip-stekkers naar een jackplug (voor m'n MP3-speler). Ik wil dus graag ook mijn mp3's kunnen afspelen via de audio-in.
Tot zover is het allemaal gelukt, maar ik heb echt geen idee hoe ik op de radio de Audio-In poort selecteer als source. Heeft iemand hier een idee over?
Thnx!
Oude computerspullen bewaren is cool, alleen waarom?!