Toon posts:

Adobe Encore MouseOver

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben met Encore een dvd aan 't smeden, maar wil 't volgende graag mouse-overs in het menu toepassen. Nou weet ik hoe ik met de highlights moet werken, dus dat de knop anders wordt als je 'm selecteerd, maar ik wil meer.

Ik wil graag dat als je 'm selecteerd, dat dan op een andere positie ergens uitlegtekst verschijnt...

Iemand een idee OF dat mogelijk is, en zo ja, hoe? In welk opties moet ik zoeken? Er is zo weinig informatie over op internet...

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:21

voodooless

Sound is no voodoo!

Kun je niet gewoon heel grote highlights maken?

(en je had eigenlijk nog ene paar uur moeten wachten met de kick :+ )

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Verwijderd

Topicstarter
deepspace schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 11:41:
Kun je niet gewoon heel grote highlights maken?

(en je had eigenlijk nog ene paar uur moeten wachten met de kick :+ )
O-)

Highlights veranderen alleen de kleur van de button, en niet een ander plaatsje als button... toch?

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:21

voodooless

Sound is no voodoo!

Geen idee, ik heb het programma nog nooit gezien, dus roep maar wat :+ . Maar op een DVD werkt in princiepe alles met plaatjes, dus eigenlijk zou ik verwachten dat je ook zelf die highlichts zou kunnen maken (vandaar ook dat ik dacht dat je die wel zelf zou kunnen maken).

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik weet niet hoe de rest van je scherm er uit ziet, maar je kan dit volgens mij op 2 manieren doen....die highlights kan je in photoshop als layers maken, dus het lijkt me dat dat een mogelijkheid zou kunnen zijn.

Daarnaast kan je ook gewoon een nieuw menu tonen wanneer je over iets gaat (wel trager).

Daarnaast raad ik je de fora op www.creativecow.com aan, heel veel mensen met ervaring (en daarnaast natuurlijk de adobe fora)

• trick63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-01 13:31
Hilights zijn voor Encore binnen PhotoShop (of een ander programma dat PSD formaat met benoemde layers kan aanmaken) gedefinieerd als layers met het attribuut (=1), (=2) of (=3) ervoor binnen een layerset met het attribuut (+) ervoor.

Te ingewikkeld ? Lees gewoon de handleiding...
Pagina: 1