Toon posts:

[FLASH] flv start niet, lokaal wel

Pagina: 1
Acties:
  • 282 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Heb net een flv gemaakt en lokaal op de pc doet hij het prima, op het moment dat ik hem upload doet hij niks meer. Het zijn precies dezelfde files. Ik heb gezocht en er zijn meerdere mensen met dit probleem maar die hebben helaas geen antwoord gekregen.

Iemand hier misschien?

Alvast bedankt
G

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

FLV kennen we niet bij Flash? Je bedoelt waarschijnlijk FLA :?

Wordt lastig je probleem te begrijpen zonder:
• het programma wat je gebruikt
• 1 regel code
• een (test) online voorbeeld

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
het is flash video!! redelijk bekend dacht ik.

wat linkjes:
http://www.macromedia.com...lash/video_templates.html
http://www.macromedia.com...cles/video_primer_04.html

Maar ja als al niet weet wat flv is dan verwacht ik denk ik ook geen antwoord ;)

Iig bedankt

Verwijderd

heb je wel de laatste flashplugin in je browser?

• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

oh,when?

...

En hoe stream je die dan? Wat meer informatie mag wel ( in de vorm van code bijv )....

"You're only as good, as what you did last week."

Verwijderd

Topicstarter
Zoals ik al zei draait hij lokaal prima (dat is dus in de browser) en ik stream hem progressive redelijk standaard dacht ik. maar niks van waar blijkt maar weer.

Heb het in IE en Firefox geprobeerd op verschillende machines. er gebeurt helemaal niks nada nopes.

Helaas

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
<object classid="clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000" codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=7,0,0,0" width="342" height="291" id="FLVPlayer">
  <param name="movie" value="FLVPlayer_Progressive.swf" />
  <param name="salign" value="lt" />
  <param name="quality" value="high" />
  <param name="scale" value="noscale" />
  <param name="FlashVars" value="&skinName=haloSkin_2&streamName=CIMG0841&autoPlay=false&autoRewind=true" />
  <embed src="FLVPlayer_Progressive.swf" flashvars="&skinName=haloSkin_2&streamName=CIMG0841&autoPlay=false&autoRewind=true" quality="high" scale="noscale" width="342" height="291" name="FLVPlayer" salign="LT" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
</object>

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:59

alienfruit

the alien you never expected

Wat is je code in ActionScript voor het streamen van je FLV. Ik heb het zelf nooit fatsoenlijke aan de praat gekregen in een cd-rom productie, het zou wel moeten kunnen.... Ik destijd het volgende geprobeerd:

code:
1
2
3
4
5
6
aNetConn = new NetConnection();
aNetConn.connect("rtmp:/voetballer_intro"); // geen extensie :?

aNetStream = new NetStream( aNetConn  );
video_voetballer_intro.attachVideo( aNetStream );
aNetStream.play( "voetballer_intro" );

Misschien werkt dit wel bij jou?

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

Ontbrekende data die je dus in je openingspost had kunnen vermelden:

1. Je gebruikt Dreamweaver 2004 MX
2. Je hebt de Flash Video Kit geinstalleerd

Blijft over:

1. Heb je _ALLE_ bestanden geupload die in de map staan ( dus ook de skins en de FLVPlayer swf file )
2. Heb je een testurl?

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

alienfruit schreef op maandag 06 december 2004 @ 15:38:
Wat is je code in ActionScript voor het streamen van je FLV. Ik heb het zelf nooit fatsoenlijke aan de praat gekregen in een cd-rom productie, het zou wel moeten kunnen.... Ik destijd het volgende geprobeerd:

code:
1
2
3
4
5
6
aNetConn = new NetConnection();
aNetConn.connect("rtmp:/voetballer_intro"); // geen extensie :?

aNetStream = new NetStream( aNetConn  );
video_voetballer_intro.attachVideo( aNetStream );
aNetStream.play( "voetballer_intro" );

Misschien werkt dit wel bij jou?
Nee dat werkt niet want als je lokaal wil streamen ( dus niet via FlashComm ) moet je NetConnection openen en connecten naar null en dan een file attachen aan je NetStream ( dus met extensie )

Verwijderd

Topicstarter
Hier is een test u r elletje

http://www.gijs.com/mediaAll/funny/nico/

// heb er een open dir van gemaakt kan je zien dat ik alles heb geupload
Ontbrekende data die je dus in je openingspost had kunnen vermelden:

1. Je gebruikt Dreamweaver 2004 MX
2. Je hebt de Flash Video Kit geinstalleerd
Je kan flash video's alleen maar met de flash video kit en dreamweaver maken geloof ik heb de hele handel moeten "kopen" om het aan de praat te krijgen. ;)

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2004 16:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
het ligt iig niet aan de html ik heb de html van deze site over genomen van macromedia zelf

http://www.flash-mx.com/farm/cows/index.html

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 15:58:
Je kan flash video's alleen maar met de flash video kit en dreamweaver maken geloof ik heb de hele handel moeten "kopen" om het aan de praat te krijgen. ;)
Nee hoor, je had jezelf een hoop geld kunnen besparen, want er is versie van Macromedia die gratis is. Heb je alleen niet de Dreamweaver schil eromheen. Anyway, heb het maar eens getest. Je oplossing zit hem in de naamgeving van je FLV bestand...verander die maar eens voor de grap.

Gek maar waar...

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:59

alienfruit

the alien you never expected

Oah, misschien dat het daarom niet werkte :+ Toch weer eens na kijken deze week. :)

Verwijderd

oh,when? schreef op maandag 06 december 2004 @ 19:00:
[...]

Nee hoor, je had jezelf een hoop geld kunnen besparen, want er is versie van Macromedia die gratis is. Heb je alleen niet de Dreamweaver schil eromheen.
Sorry dat ik dit topic even schop. Maar ik ben dus op zoek naar die versie van MM die gratis is,.. kan hem alleen niet vinden op de site. Iemand een hint voor me? Ik gebruik MX2004, dis niet de Pro versie van Flash,..anders zit er niks anders op dan een upgrade (alweer,.. zucht ;) )
Pagina: 1