[CS:S] Dedicated server?*

Pagina: 1
Acties:

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-11 23:00
hallo,

ik heb het volgende probleem met het opzetten van een dedicated server voor counterstrike source.

ik zit achter een router (netgear 6.14v2) en heb de volgende poorten openstaan, 27015-27020 en 27020 tot 27050 en ook nog 12000, DHCP is uitgeschakeld.

maar als ik nu een server opzet met bv. 27015 UDP als poort is hij nergens in de lijst terug te vinden, gebruik in nu bv. 27016 dan is hij wel terug te vinden. maar kan ik niet connecten.

op 27016 kan ik wel connecten als ik zoek op IP adres.

Haal ik nu bv. mijn router er tussen uit dan is er geen enkel probleem, dus het zit in de router, maar heb echt geen flauw idee meer wat te doen.

hoop dat iemand mij verder kan helpen, hoop ook dat wat ik hier boven heb geschreven een beetje duidelijk is.

Gtrz Harry

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Je kan zelf (vanuit je eigen LAN) niet connecten bedoel je? Vraag es iemand anders of diegene wel kan connecten? Waarschijnlijk heb je namelijk problemen met NAT Loopback :)

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-11 23:00
Osiris schreef op maandag 06 december 2004 @ 14:44:
Je kan zelf (vanuit je eigen LAN) niet connecten bedoel je? Vraag es iemand anders of diegene wel kan connecten? Waarschijnlijk heb je namelijk problemen met NAT Loopback :)
met 27016 kan ik wel op lan connecten maar op 27015 helemaal niet, bij die 27016 komt hij wel in de lijst te staan maar daar kan ik dus weer niet connecten, niemand kan connecten.

en wat houdt een NAT Loopback precies in, sorry ben niet helamaal thuis in dit soort dingen :?

Verwijderd

Ik ben van mening dat dit op fora zoals deze of deze besproken is. en misschien is de topic titel beter onder [CS:S] Dedicated server?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2004 14:54 ]

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
harryvos schreef op maandag 06 december 2004 @ 14:49:
[...]

en wat houdt een NAT Loopback precies in, sorry ben niet helamaal thuis in dit soort dingen :?
Hm, zonder NAT loopback kun je vanuit je eigen LAN niet naar je internet-IP connecten als je een server draait met poort-mappings enzo. Maar als jij op de ene poort wel kan connecten, dan is dat geen issue blijkbaar :)

• trixx
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-11 21:09

trixx

-CTU- SuiZide

Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 14:50:
Ik ben van mening dat dit op fora zoals deze of deze besproken is. en misschien is de topic titel beter onder [CS:S] Dedicated server?
Off-topic: Jammer dat iemand die iets op GOT vraagt verwezen wordt naar Engelse Fora.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Voeg dit toe aan je snelkoppeling

+ip je.eigen.ip.adres -port 27015

Life is like a box of chocolate, it makes you sick.

Pagina: 1