Mp3 geeft na download geen geluid

Pagina: 1
Acties:
  • 495 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124649

Topicstarter
Ha mensen,

Ik heb een probleem waar ik niet uit kom, ik loop hier op tweakers al een tijdje rond en heb nooit iets gepost omdat de problemen meestal al opgelost waren en hier via GOT Search gevonden konden worden.

Voor het eerst dus geen antwoord op een vraag gevonden. Het zit zo:

Ik heb zojuist Windows XP Pro opnieuw geinstalleerd, format c: etc etc. Daarna direct Service Pack II geupdated via Windows Update en nu komt het:

Van welke bron ik ook een mp3 download, dwz NieuwsGroepen, Bittorent, Website's of zelfs KaZaA de bestanden hebben geen geluid. Winamp laat ook geen geluid zien in dat display'tje waar je de pieken kan volgen. MediaPlayer Visualisation blijft ook stil staan en de balkjes met de tijd lopen goed en de tijden van de tracks kloppen ook. Het IDv3 tagje klopt ook...

Heeft iemand enig idee waar het hier schort?

Thnx 4 the support... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus-nl
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-05 08:23
Doen andere geluidsformaten het wel? Zonee dan is mischien je geluidskaart niet [goed] geinstalleerd.

[ Voor 4% gewijzigd door Bertus-nl op 06-12-2004 14:14 ]

http://www.designyourgoogle.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:13

voodooless

Sound is no voodoo!

lees de mp3's eens in in een wav editor (zoals audacity (gratis)). Als ie daar ook gewoon niets laat zien, dan is er idd wat vreemds aan de hand.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118858

En andere geluidjes kan je wel ten gehoren brengen?

Probeer eens zelf met een programma een eigen CD om te zetten naar MP3 en kijk of het je dan lukt om deze af te spelen. Zo ja dan is er gewoon wat mis met je download bestanden. Zo nee misschien dan even je codecs nakijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offtrack
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-05 11:58

Offtrack

Ondertitel

Ik heb dit ook gehad, met de nieuwe Anouk single.
Misschien heeft het iets met rechten e.d. te maken?
Of zijn het bij jou álle mpdries?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik ga even de opties proberen hierboven genoemd... ff wachten voor het resultaat.

::Tot nu toe is het me alleen opgevallen bij Mp3
::Mp3's die ik van CD afhaal vanwege de backup van mijn vorige Windows, werken uitstekend
::Windows geluiden doen het prima

::Inmiddels AudaCity gedownload en hier zie ik dus netjes het liedje en speelt het ook af. Alleen Windows Media Player en WinAmp spelen het niet af. Zou dit een codec probleem kunnen zijn?

::Mannen, ik heb het gevonden voor WinAmp hierbij werd bij device: primary sound driver gebruikt en daarvoor heb ik nu de Creative SB Live driver aangeklikt en dit lijkt voor WinAmp de oplossing. (Ik voel me nu al lullig dak gepost heb)

::Nog even met MediaPlayer aan de gang...

[ Voor 106% gewijzigd door Anoniem: 124649 op 06-12-2004 14:32 . Reden: Update 2 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb geloof ik iets te voorbarig gepost, zal niet meer gebeuren.

Windows Media Player maar geupated naar de laatste versie en nu werkt ook alles hier weer.'

Toch bedankt voor jullie tips etc..........!

Topic kan gesloten worden.
Pagina: 1