Toon posts:

nokia systeemkast? huh?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben al een tijdje op zoek naar een betaalbare goede kast, maar nu vind ik in de pricewatch 'n "Nokia Design H8850 (300 Watt) Miditower" voor maar Fl 116,-... leek me erg vreemd, maar hij is toch echt te vinden op de site van Perfect Systems, en er staat zelfs "aktie" bij, maar geen info ofzo.

nu zag ik op internet dat de nokia 8850 een mobiele telefoon was, maar een H8850 300W Miditower...??

op de site van nokia is nix te vinden.. weet iemand wat voor kast dit is?

('t lijkt me zo en zo sterk dat nokia systeemkasten maakt, maarja....)

Verwijderd

Het uiterlijk van de systeemast is gebaseerd op het uiterlijk van de Nokia 8850 (één van de mooiste mobiele telefoons, naar mijn mening). Moet dus een mooie kast zijn ;-)

Verwijderd

er zijn nokia telefoons en nokia kastten;)

Verwijderd

Topicstarter
fizgig: Fl. 116 duur? :)
ik heb perfect systems al gemaild, ik ben benieuwd wat ze te zeggen hebben

maar nergens op internet is ook maar een pláátje van deze kast te vinden, laat staan extra informatie...

Verwijderd

De kasten staan hier een een shop op de hoek van mij. Ik vind ze maar lelijk. De telefoon is mooi maar als kast....nee...

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Bedoel je deze kast?

Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/misterdon94/dscf0094.jpg

Heb er zelf blauwe ledjes inkeklust en een Nokia labeltje op gefootoosjopt.

Een waarschuwing, de originele voeding maakt een takkeherrie, andere koeler erin (in de voeding dus) helpt al een heel eind.

Verwijderd

Topicstarter
jah, dat zal wel ;) hij ziet er wel koel uit, maar ik wil geen takkeherrie, dus dan zou ik meteen een andere voeding moeten kopen... en dan heb ik er toch vrij weinig aan ;)

ik denk toch dat ik maar voor de elan vital T10 ga.. toevallig mensen met ervaring ermee hier?

(toch vind ik 't vreemd dat er zo'n kast op de markt is... het is dus meer een collector's item dan een goede kast ;))

Verwijderd

Gaaf kastje!!
Moet ook wel bij Nokia, hun telefoontjes en monitoren zien er ook wel strak uit..

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Neej, geen andere voeding, gewoon de voeding openmaken en er een andere fan in zetten. EasyDoesIt! (standaard fannetje van twee tientjes...)

[edit] en als je dat zelfs niet kan wil ik je daar wel mee helpen (moeje wel naar Amsterdam komen)[/heel aardige edit]
Pagina: 1