Toon posts:

stage finland ervaringen & tips

Pagina: 1
Acties:
  • 96 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben een laatste jaars ICT student en moet vanaf februari met mijn afstudeerstage beginnen. Nu heb ik de mogelijkheid om in Finland stage te lopen, alleen moet ik eerst een internationale CV en een motivatiebrief schrijven en dan
gaat school op zoek naar een IT bedrijf in finland.

Nu wil ik eigenlijk weten of er hier mensen zijn die een stage hebben gedaan in Finland, zo ja bij welk bedrijf en misschien dat je je ervaring wilt vertellen. En diegene die een stage hebben gedaan in het buitenland; Wat is de meerwaarde van een buitenlandse stage?

Ik stel deze vragen hier zodat ik mij beter kan voorbereiden op mijn buitenlandse stage en om ervaringen uit te wisselen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-09 16:14

samo

yo/wassup

nosp: je oude topic is verplaatst naar de SG, maar ik denk dat je daar niet bij kan omdat je te weinig posts heb. In ieder geval, het blijven plaatsen van nieuwe posts is niet de bedoeling.

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Het is niet de bedoeling dat je overal topics post... Hou het bij een ;)

Je zal waarschijnlijk je topics kwijt zijn, maar dan moet eens even op je naam klikken ;)

Voila: hier zijn je topics (waarvan er al 1 gesloten is):
Stage Finland Netwerkbedrijf
Stage in Finland

Waar Lieve Adjes voor bedoeld is:
Lieve Adjes FAQ

Lees ook eens: Waarom is je topic weggegooid of anderszins verdwenen?

[ Voor 16% gewijzigd door BtM909 op 06-12-2004 14:00 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Dit topic hoort ook niet thuis in Lieve Adjes, en die andere staat idd in SG. Stage in Finland

Zie Waarom is je topic weggegooid of anderszins verdwenen? hier in LA voor de details omtrent toegang tot Stuffis Generalis n.o.s.p :)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.