Hallo,
Ik zit met hetvolgende probleem.
Ik kan met mijn notebook films kijken op TV,
als ik mijn notebook op mijn tv aansluit.
Alles werkt perfect, en ik kan ook gewoon mijn desktop op mijn TV zien.
Nu is het zo, dat wanneer ik een AVI bekijk, ik deze via Windows Media Player bekijk.
Nu geeft deze zwart beeld weer op mijn tv.
Dit is te verhelpen door de beeldschermaccelleratie uit low te zetten, in opties van WMP.
Zodra ik dit heb gedaan, kan ik films kijken op de TV.
Echter kan ik geen SVCD films bekijken via Windows Media Player, omdat deze niet worden ondersteund.
Dus bekijk ik deze via Intervideo WinDVD. Echter kan ik hier geen accelleratie oid uitzetten, en wat ik ook instel, het videoscherm op de TV blijft zwart. (wel is het te zien op de notebook, en ook mijn muis zie ik wel op de TV...)
Ook heb ik het geprobeerd met BSPlayer, en ook hier zwart beeld.
Overigens komt het geluid wel goed door.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik zit met hetvolgende probleem.
Ik kan met mijn notebook films kijken op TV,
als ik mijn notebook op mijn tv aansluit.
Alles werkt perfect, en ik kan ook gewoon mijn desktop op mijn TV zien.
Nu is het zo, dat wanneer ik een AVI bekijk, ik deze via Windows Media Player bekijk.
Nu geeft deze zwart beeld weer op mijn tv.
Dit is te verhelpen door de beeldschermaccelleratie uit low te zetten, in opties van WMP.
Zodra ik dit heb gedaan, kan ik films kijken op de TV.
Echter kan ik geen SVCD films bekijken via Windows Media Player, omdat deze niet worden ondersteund.
Dus bekijk ik deze via Intervideo WinDVD. Echter kan ik hier geen accelleratie oid uitzetten, en wat ik ook instel, het videoscherm op de TV blijft zwart. (wel is het te zien op de notebook, en ook mijn muis zie ik wel op de TV...)
Ook heb ik het geprobeerd met BSPlayer, en ook hier zwart beeld.
Overigens komt het geluid wel goed door.
Heeft iemand hier ervaring mee?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958