Toon posts:

MSN berichtgrschiedenis disabled -grijs-

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een berichtgeschiedenis bijhouden van mijn msn berichten, in het menu Extra, Opties, Berichten, zie je de optie om het aan te vinken.

Deze optie is alleen grijs gemaakt. Ik ben computer administrator, ik heb mijn folders private gemaakt, heb mijn account aan mijn msn gekoppeld, gebruik MSN 6.2, dus het is mij een raadsel..

Iemand enig idee hoe dit komt?

bvd.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2004 13:40 ]

Verwijderd

Ik heb er nog nooit problemen mee gehad, maar je kunt ook gewoon MSN Plus installeren wanneer je je chatgeschiedenis wilt opslaan. Dit komt dan in kleine txt bestanden in een aparte map van je documenten te staan. Verder zitten er ook nog wel wat kleine voordelen aan het gebruik van MSN Plus.

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:22
Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 15:22:
Ik heb er nog nooit problemen mee gehad, maar je kunt ook gewoon MSN Plus installeren wanneer je je chatgeschiedenis wilt opslaan. Dit komt dan in kleine txt bestanden in een aparte map van je documenten te staan. Verder zitten er ook nog wel wat kleine voordelen aan het gebruik van MSN Plus.
dat is verhelpen, dat is niet "oplossen"... heb je het al eens geprobeerd op een account waar je mappen niet persoonlijk zijn? al eens msn 7 beta geprobeerd? *gewoon even google'n*

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-08 14:47

janklp

FortyTwo Capital

Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 15:22:
Klopt, maar ik weet niet of dit ook een standaard optie in msn hoort te zijn.

offtopic:
Welkom op GoT FrankTheTank
[

Verwijderd

Als het om het opslaan van de berichtgeschiedenis gaat, zie ik er geen probleem in dat je MSN Plus gebruikt. ;)

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Om berichtgeschiedenis in IE bij te houden, heb je een of andere XML-object van Microsoft nodig. Naar ik dacht wordt dat object geïnstalleerd als je IE6 installeert, maar anders zou je dat even na moeten zoek in de helpfunctie van MSN Messenger.

Verwijderd

Topicstarter
MSN plus is idd een optie, het gekke is alleen dat ik het op dezelfde computer in een andere account wel kan aanvinken. Maargoed, ik ga wel ff MSN Plussen ;)
Pagina: 1