Toon posts:

[HTML\Javascript\IE]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met internet pc, daarop wordt Internet Explorer in kioskmode geopend.
Ik heb een startpagina gemaakt met daarop de websites die bezocht mogen worden.
Om te zorgen dat de bezoekers gebruik kunnen maken van home, next en back, heb ik de startpagina opgedeeld in 2 frames.
In de bovenste frame staan de knoppen home, next en back om te kunnen navigeren d.m.v. Javascript en terug te gaan naar de startpagina.
In het onderste frame staat de startpagina en in dit frame worden alle website opgeopend.
Op deze manier blijft in het bovenste frame de buttons staan.

Nu heb ik het volgende probleem.
Bovenste werkt goed, behalve bij een aantal sites (b.v. www.funda.nl).
Wanneer deze website wordt geopend, dan wordt er gecontroleerd of de website in een frame geopend wordt. In mijn systeem is dat dus het geval, waardoor deze website zich vervolgens opnieuw opend in mijn frameset pagina, dus zonder het navigatie frame.

Dit scriptje staat op de website van funda:
code:
1
2
3
4
<script type="text/javascript" language="JavaScript">
if(top!=self)
top.location='http://www.funda.nl/'
</script>
Is dit op één of andere manier te omzeilen?
Of is er een andere oplossing hiervoor te bedenken.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2004 13:00 . Reden: spelfoutje! ]

Verwijderd

Naar mijn weten is dat niet te omzeilen..

Verwijderd

Je kunt het omzeilen.
Met php inlezen, kopie wegschrijven met de code verwijderd en dan de kopie openen in je eigen frameset.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2004 16:26 ]

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

Met HTML en of JavaScript is het ook imho niet mogelijk. Wat zoals webmuis zegt zou het eventueel met een serverside taal kunnen, maar op het moment dat men dan het script aanpast moet jij ook je script weer aanpassen. Niet echt handig dus.

Is het niet een idee alle sites die toegestaan zijn, in de favotieten te zetten, en deze altijd links open te laten staan?

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:13

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Proxomitron lijkt me en goede mogelijkheid dit te doen, het creeert een lokale proxy voor die PC en hierin kun je eigen filter-rules instellen, bv dus voor een URL match funda.nl:

het stukje dat matched op
code:
1
2
if(top!=self)
top.location='http://www.funda.nl/'
vervangen door een paar spaties

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen