Ik ben bezig met internet pc, daarop wordt Internet Explorer in kioskmode geopend.
Ik heb een startpagina gemaakt met daarop de websites die bezocht mogen worden.
Om te zorgen dat de bezoekers gebruik kunnen maken van home, next en back, heb ik de startpagina opgedeeld in 2 frames.
In de bovenste frame staan de knoppen home, next en back om te kunnen navigeren d.m.v. Javascript en terug te gaan naar de startpagina.
In het onderste frame staat de startpagina en in dit frame worden alle website opgeopend.
Op deze manier blijft in het bovenste frame de buttons staan.
Nu heb ik het volgende probleem.
Bovenste werkt goed, behalve bij een aantal sites (b.v. www.funda.nl).
Wanneer deze website wordt geopend, dan wordt er gecontroleerd of de website in een frame geopend wordt. In mijn systeem is dat dus het geval, waardoor deze website zich vervolgens opnieuw opend in mijn frameset pagina, dus zonder het navigatie frame.
Dit scriptje staat op de website van funda:
Of is er een andere oplossing hiervoor te bedenken.
Ik heb een startpagina gemaakt met daarop de websites die bezocht mogen worden.
Om te zorgen dat de bezoekers gebruik kunnen maken van home, next en back, heb ik de startpagina opgedeeld in 2 frames.
In de bovenste frame staan de knoppen home, next en back om te kunnen navigeren d.m.v. Javascript en terug te gaan naar de startpagina.
In het onderste frame staat de startpagina en in dit frame worden alle website opgeopend.
Op deze manier blijft in het bovenste frame de buttons staan.
Nu heb ik het volgende probleem.
Bovenste werkt goed, behalve bij een aantal sites (b.v. www.funda.nl).
Wanneer deze website wordt geopend, dan wordt er gecontroleerd of de website in een frame geopend wordt. In mijn systeem is dat dus het geval, waardoor deze website zich vervolgens opnieuw opend in mijn frameset pagina, dus zonder het navigatie frame.
Dit scriptje staat op de website van funda:
code:
Is dit op één of andere manier te omzeilen?1
2
3
4
| <script type="text/javascript" language="JavaScript"> if(top!=self) top.location='http://www.funda.nl/' </script> |
Of is er een andere oplossing hiervoor te bedenken.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2004 13:00 . Reden: spelfoutje! ]