ik wil graag divx films of gewone vcd's bekijken op mijn tv door gebruik te maken van de RealMagic Hollywood+ mpeg kaart. Wie weet of dit mogelijk is?
Helaas Helaas.......
Een H+ kan alleen MPEG (en dus DVD) decoderen en op de uitgang zetten....Dus DIVX gaat zowiezo niet lukken. Je zou wel eens kunnen proberen een VCDtje te openen (ook files met een andere extensie, bijv .DAT kun je ermee openen)
MZL Spyro
Een H+ kan alleen MPEG (en dus DVD) decoderen en op de uitgang zetten....Dus DIVX gaat zowiezo niet lukken. Je zou wel eens kunnen proberen een VCDtje te openen (ook files met een andere extensie, bijv .DAT kun je ermee openen)
MZL Spyro
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
shit...moet ik nog een nieuwe videokaart halen met tv-out...bezeikte boel
had ik al aan gedacht...maar vind ik onzin aangezien ik nu een viper 770 TNTII heb en ik haast geen spellen doe
of een 2e PCI videokaart met TV-out: heb je meteen multi-monitor!
*insert signature here
een idee welke kaart ik dan moet nemen? voor een prijs die dusdanig laag is dat ik niet toch beter een Asus v7100 kan nemen? en met uiteraard een fatsoenlijk beeld op de tv
VCD's kun je daarentegen WEL met je H+ bekijken!!
Is namelijk MPEG.
No probs, gewoon de VCD in je DVD-ROM douwen, en je H+ software opstarten
De enige manier om een DivX te bekijken, is om hem terug te coden naar MPEG.
GRtZ
Koffie
Is namelijk MPEG.
No probs, gewoon de VCD in je DVD-ROM douwen, en je H+ software opstarten
De enige manier om een DivX te bekijken, is om hem terug te coden naar MPEG.
GRtZ
Koffie
ja dacht het al...ik zag al net dat het gewoon .dat files zijn en die kon ik openen. hoe moet ik een divx terug coden naar mpeg? en geeft dat veel slechter beeld op een tv? op een monitor wel, maar ook op een tv?
Pagina: 1