Ik heb hier sinds een tijdje de Zalman ZM400B-APS voeding en ben hier tevreden mee. Maar toen ik laats een HDD erbij had geplaatst kreeg ik een error in de I\O tabel van de bios. Weet niet hoe ik het moet noemen
Hier liep het systeem helemaal vast, het volgende kwam dan op het scherm.
I\O tabel met groene en roze, nog een aantal andere kleuren, vakjes. Deze vakjes waren de grote van 1 _geselecteerde_ letter. Dan het blauwe van de geselecteerde letter met daarin een letter.
Haalde ik 1 HDD eruit dan boot die vrolijk door en loopt Windows prachtig. Toen kreeg ik het vermoeden dat het mijn voeding was en wat me toen opviel was dat de 5 volt lijn op 4.83 volt zit.
Heb natuurlijk in de BIOS gekeken. Echter maakt het niet uit of er 1 HDD aangesloten is of 3 HDD.
Toen heb ik een kaal systeem met alleen videokaart, 2 hdd (raid1) proberen te booten. Echter blijft de volt lijn op 4.83 volt hangen.
Ik probeer nog een foto ervan te maken dan is het wat duidelijker.
Specs:
AMD Athlon XP 3200+
Asus A7N8X-E DEL.
2* maxtor 160 gb s-ata
takeMS 512MB pc3200, binnen ge-upgrade
en de zalman ZM400B-APS
Hier liep het systeem helemaal vast, het volgende kwam dan op het scherm.
I\O tabel met groene en roze, nog een aantal andere kleuren, vakjes. Deze vakjes waren de grote van 1 _geselecteerde_ letter. Dan het blauwe van de geselecteerde letter met daarin een letter.
Haalde ik 1 HDD eruit dan boot die vrolijk door en loopt Windows prachtig. Toen kreeg ik het vermoeden dat het mijn voeding was en wat me toen opviel was dat de 5 volt lijn op 4.83 volt zit.
Heb natuurlijk in de BIOS gekeken. Echter maakt het niet uit of er 1 HDD aangesloten is of 3 HDD.
Toen heb ik een kaal systeem met alleen videokaart, 2 hdd (raid1) proberen te booten. Echter blijft de volt lijn op 4.83 volt hangen.
Ik probeer nog een foto ervan te maken dan is het wat duidelijker.
Specs:
AMD Athlon XP 3200+
Asus A7N8X-E DEL.
2* maxtor 160 gb s-ata
takeMS 512MB pc3200, binnen ge-upgrade
en de zalman ZM400B-APS