Harddisk dvd recorder.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coolhand
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-11-2021

coolhand

Nikon D-50, Sigma 18-200 DC me

Topicstarter
Na veel googelen en rondstruinen bij oa. de mediamarkt blijf ik met een aantal vragen zitten over deze apparaten.

1. Kan men de harde schijven zelf upgraden net zoals in een computer?
2. Zijn er al apparaten die via een netwerk aantespreken zijn, zodat je opname's die je op de hdd gemaakt heb ergens anders op je laptop kan kijken?
3. Welke apparten kunnen double layer branden. (tot nog toe heb ik alleen de nieuwe lite-on) kunnen vinden die dat kan.

hopenlijk zijn er mensen die ze al gebruiken danwel ook bezig zijn met het voorbereidende werk voor de aankoop.

Nikon D-50, Sigma 18-200 DC met B/W polarizer en U/V filter, Sigma 24-70, tokina 70-210, soligor 1:6.3 f=400mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Een harddisk dvd recorder is geen gadget (in de GoT-betekenis van het woord). Daarom verplaats ik dit topic even naar AVH :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-09 21:25
Hmjah ik heb ook naar de LVW-5045 gekeken voor mn moeder met Sinterklaas, mn oma zou het betalen. Maar hij kost al snel in de 400 euro. Beetje aan de prijzige kant. Dus ik zit nog beetje te wachten. Alleen die Lote-On lijkt me de perfecte keuze voor the job zegmaar. Alleen kan je die harddisk volgensmij niet vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Novah schreef op maandag 06 december 2004 @ 14:02:
Hmjah ik heb ook naar de LVW-5045 gekeken voor mn moeder met Sinterklaas, mn oma zou het betalen. Maar hij kost al snel in de 400 euro. Beetje aan de prijzige kant. Dus ik zit nog beetje te wachten. Alleen die Lote-On lijkt me de perfecte keuze voor the job zegmaar. Alleen kan je die harddisk volgensmij niet vervangen.
Lite-on heeft wel aardige specs, maar schijnen brakke tuners te hebben. Contrastloos en onscherp beeld dus.

Zelf heb ik een Panasonic DMR E85 met 80 Gb HD gekocht, na heel veel reviews te hebben gelezen. Geen ethernet, maar daar heb ik een xdoos voor. Wel een perfecte kwaliteit beeld en geluid en in SP mode ruim 35 uur capaciteit. Verder een fluisterstille werking en erg makkelijke bediening.
Mijn vriendin kan zonder handleiding een opname programmeren en die is zo a-technisch als maar kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coolhand
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-11-2021

coolhand

Nikon D-50, Sigma 18-200 DC me

Topicstarter
'k heb net even de handleiding van de lite-on LVW-5045 gedownload en bekeken, het opnemen op dvd kan in eerste instantie alleen in de dvd-vr mode. Was deze niet erg slecht compatibel met andere stand-alone dvd spelers?

edit. beter lezen B) Verder is die dual layer optie wel erg mooi.
ze bedoelen ermee dat het zowel - als + kan beschrijven.

[ Voor 16% gewijzigd door coolhand op 06-12-2004 19:32 ]

Nikon D-50, Sigma 18-200 DC met B/W polarizer en U/V filter, Sigma 24-70, tokina 70-210, soligor 1:6.3 f=400mm