Ik heb een mylex raid kaart de dap 960. 
Ik heb de search gebruikt en daar vond ik een berg informatie over de mylex ---> XP
Maar nergens is het andwoord gegeven. id deze kaart niet compateble met xp.
Je hebt de dos diskette nodig en die heb ik. je moet daccf starten voor de configuratie.
Maar xp heeft geen dos meer, en via de promt werk het niet herkend he mylex kaart dan niet maar staat wel in de systeemlijst van divices.
Ook in het begin spint de raid kaart de driven op maar meer niet.
Moet ik de raid kaart en xp uit mijn hoofd zetten of is er een manier om het werkend te krijgen?
is het een optie op een 98 te installen dan xp zodat je een dos geinstaleerd hebt om de raid in te stellen en dan xp intallen en dan de schijven vanuit xp te benaderen.?

dit een de foto van de kaart voor 2* 15
Zonde van mijn baracuda 9,1 hardeschijven als het niet werkt in xp.
Kun je een dos instaleren onder xp.
Als ik eenmaal het progje kan intrellen moet het lukken.
* Ganzz ganzz bedank alle nutigge en niet nuttige tips

Edit
Thanx bierkameel ik zit nu op school maar zodra ik thuis ben zal ik het bproberen.
Werkt dit ook onder XP?
met windows boot floppy kan hij de command niet vinden?

Ik heb de search gebruikt en daar vond ik een berg informatie over de mylex ---> XP
Maar nergens is het andwoord gegeven. id deze kaart niet compateble met xp.
Je hebt de dos diskette nodig en die heb ik. je moet daccf starten voor de configuratie.
Maar xp heeft geen dos meer, en via de promt werk het niet herkend he mylex kaart dan niet maar staat wel in de systeemlijst van divices.
Ook in het begin spint de raid kaart de driven op maar meer niet.
Moet ik de raid kaart en xp uit mijn hoofd zetten of is er een manier om het werkend te krijgen?
is het een optie op een 98 te installen dan xp zodat je een dos geinstaleerd hebt om de raid in te stellen en dan xp intallen en dan de schijven vanuit xp te benaderen.?

dit een de foto van de kaart voor 2* 15
Zonde van mijn baracuda 9,1 hardeschijven als het niet werkt in xp.
Kun je een dos instaleren onder xp.
Als ik eenmaal het progje kan intrellen moet het lukken.
Edit
Thanx bierkameel ik zit nu op school maar zodra ik thuis ben zal ik het bproberen.
Werkt dit ook onder XP?
met windows boot floppy kan hij de command niet vinden?
[ Voor 8% gewijzigd door Ganzz op 06-12-2004 12:32 ]
[www.ganzz.nl]