Dag allemaal,
Vanaf vanochten 8 uur probeer ik al een zeer irritant probleem op te lossen.
Ik heb database met daarin een hoop adressen en deze wil ik middels php onder elkaar in een tabel weergeven. Elke rij van de tabel moet echter in een layer komen te staan zodat ik die layer later kan uitklappen zodat er meer informatie te zien is.
De code die ik daarvoor heb gemaakt is dit:
Dit werkt opzich goed, maarrrrr, wat gebeurd er vervolgens met de layout van de tabel, dit:

De uitlijning is dus totaal screwed up. het ligt niet aan de div, die komen netjes onder elkaar te staan, dat heb ik al gecheckt. Ook de cellen van de tabel krijgen allemaal netjes een breedte mee, maar waarom wordt dan toch de ene cel breder dan de andere?? In de code worden ook al de spaties aan het begin en eind van de records gehaald met trim(), maar dat helpt dus ook niks.
Als ik overigens in de tweede kolom een standaard text zoals woei zet, komt alles wel netjes onder elkaar. De uitlijning van de cellen wordt dus alleen een puinhoop wanneer ik records uit de database in de cellen probeer te zetten.
Iemand een oplossing?
Vanaf vanochten 8 uur probeer ik al een zeer irritant probleem op te lossen.
Ik heb database met daarin een hoop adressen en deze wil ik middels php onder elkaar in een tabel weergeven. Elke rij van de tabel moet echter in een layer komen te staan zodat ik die layer later kan uitklappen zodat er meer informatie te zien is.
De code die ik daarvoor heb gemaakt is dit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| while ($i < $NumberOfRows && $record = mysql_fetch_object($result)) {
$i=$i+1;
if ($ClassID == "Row1") {$ClassID = "Row2";} else {$ClassID = "Row1";}
echo ("
<div id='Row".$i."' style='height:25px; border: 0px none; left:0px; top:0px; position:relative; z-index:3; width:769px; padding-left:0px; padding-right:0px;visibility: visible; overflow: hidden;'>
<table table width='769' cellpadding='0' cellspacing='0' align='left' valign='top'>
<tr>
<td width='40' class='".$ClassID."'><a href='javascript:ExpandDiv(\"Row".$i."\")'>".$record->ID."</a></td>\n
<td width='160' class='".$ClassID."'>".Trim($record->LastName)."</td>\n
<td width='135' class='".$ClassID."'>Woei</td>\n
<td width='130' class='".$ClassID."'>Woei</td>\n
<td width='120' class='".$ClassID."'>Woei</td>\n
<td width='184' class='".$ClassID."'>Woei</td>\n
</tr>
</table>
</div>
");
} |
Dit werkt opzich goed, maarrrrr, wat gebeurd er vervolgens met de layout van de tabel, dit:

De uitlijning is dus totaal screwed up. het ligt niet aan de div, die komen netjes onder elkaar te staan, dat heb ik al gecheckt. Ook de cellen van de tabel krijgen allemaal netjes een breedte mee, maar waarom wordt dan toch de ene cel breder dan de andere?? In de code worden ook al de spaties aan het begin en eind van de records gehaald met trim(), maar dat helpt dus ook niks.
Als ik overigens in de tweede kolom een standaard text zoals woei zet, komt alles wel netjes onder elkaar. De uitlijning van de cellen wordt dus alleen een puinhoop wanneer ik records uit de database in de cellen probeer te zetten.
Iemand een oplossing?