Heb hier een PC staan (P4 / 256MB) waarbij de dos mode van XP vast loopt. Wanneer je via "cmd" naar de command prompt gaat, en hier dan een ALT-enter geeft naar volledig scherm, wil hij hierna niet meer terug naar zijn bureaublad.
Dus als ik "exit" gebruik sluit hij wel het dos scherm, maar daarna blijft het scherm zwart. Ook als ik eerst met ALT enter het scherm klein wil maken, gebeurt hetzelfde en blijft het beeld ook zwart.
Ook een dos applicatie die hier draaid geeft dit probleem zodra het wordt gebruikt op volledig scherm.
Op het moment dat het scherm zwart blijft kun je alleen nog met een reset van de PC verder. ALT F4 / ALT Enter etc werkt dan niet meer, al lijkt de PC zelf niet vast te staan en wel te reageren op toetsen.
Het lijkt erop dat hij de resolutie niet terug gezet krijgt of iets dergelijks na het gebruiken van een volledig dos venster
Wat ik zelf geprobeert heb:
- Her-installatie PC (volledig schoon)
- Compleet up to date gebracht via Windows Update (inclusief SP2)
- Laatste drivers van de videokaart en de monitor
- Laatste moederbord drivers en de Intel Hardware Accelerator geinstalleerd
- Files naar 150 gezet in de config.nt
Dus als ik "exit" gebruik sluit hij wel het dos scherm, maar daarna blijft het scherm zwart. Ook als ik eerst met ALT enter het scherm klein wil maken, gebeurt hetzelfde en blijft het beeld ook zwart.
Ook een dos applicatie die hier draaid geeft dit probleem zodra het wordt gebruikt op volledig scherm.
Op het moment dat het scherm zwart blijft kun je alleen nog met een reset van de PC verder. ALT F4 / ALT Enter etc werkt dan niet meer, al lijkt de PC zelf niet vast te staan en wel te reageren op toetsen.
Het lijkt erop dat hij de resolutie niet terug gezet krijgt of iets dergelijks na het gebruiken van een volledig dos venster
Wat ik zelf geprobeert heb:
- Her-installatie PC (volledig schoon)
- Compleet up to date gebracht via Windows Update (inclusief SP2)
- Laatste drivers van de videokaart en de monitor
- Laatste moederbord drivers en de Intel Hardware Accelerator geinstalleerd
- Files naar 150 gezet in de config.nt