Ik ben momenteel een XML-parserklasse aan het bouwen. Deze XML-parserklasse wil ik zo gaan maken dat die de nodes teruggeeft in de vorm van objecten of variabelen met met naam van de coresponderende nodes.
Voorbeeld:
Het dynamisch aanmaken van objecten lukt mij wel. Echter het dynamisch koppelen van het eerste dynamische object aan de XML-parserklasse lukt mij niet. Ik heb zelf al verschillende constructies geprobeerd waaronder de onderstaande:
Voorbeeld:
XML:
1
2
3
4
5
6
7
| <eten> <gerecht> <naam> pizza margarita </naam> </gerecht> </eten> |
Flash ActionScript:
1
2
| var oXMLParser:XMLParser = new XMLParser("test.xml"); trace(oXMLParser.eten.gerecht.naam); //'eten' is een object, 'gerecht' is een object / 'naam' is een variabele van het object gerecht |
Het dynamisch aanmaken van objecten lukt mij wel. Echter het dynamisch koppelen van het eerste dynamische object aan de XML-parserklasse lukt mij niet. Ik heb zelf al verschillende constructies geprobeerd waaronder de onderstaande:
Flash ActionScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| class XMLParser { function XMLParser(sFileName:String) { var _root["DynamischeTest1"] = new function() { trace("Dit is een test"); } this["DynamischeTest2"] = new _root["DynamischeTest1"]; } } |
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2004 11:12 ]