Goed, ben nu al tijdje bezig met debian. alleen ik heb een vaag probleem met me ssh. Waar ik niets kan vinden op google of op got..
ik maak gebruik voor de ssh verbinding en als proggie putty
wanneer ik aan het typen ben, dan krijg ik het volgende:
Ook wanneer ik bezig ben, met instellen van iets met nano dan gaat het hele scherm door elkaar staan
(dit is trouwens niet altijd zo, de ene keer wel de andere keer niet, op het punt van schrijven nu weer niet, anders had ik een voorbeeld)
dus wie-o-wie heeft er een idee hoe dit op te lossen valt.. er staat niets bij de instellinge van de sshd of putty
ik maak gebruik voor de ssh verbinding en als proggie putty
wanneer ik aan het typen ben, dan krijg ik het volgende:
dit zou dus het volgende moeten wezen:x.phpry-land:/# indexmaker /etc/mrtg.cfg --output /home/webserver/mrtg/html/index
maar het lijkt dat hij niet meer dan zoveel chars kan weergeven per regelen.mystery-land:/# indexmaker /etc/mrtg.cfg --output /home/webserver/mrtg/html/index.php
Ook wanneer ik bezig ben, met instellen van iets met nano dan gaat het hele scherm door elkaar staan
(dit is trouwens niet altijd zo, de ene keer wel de andere keer niet, op het punt van schrijven nu weer niet, anders had ik een voorbeeld)
dus wie-o-wie heeft er een idee hoe dit op te lossen valt.. er staat niets bij de instellinge van de sshd of putty
[ Voor 7% gewijzigd door Ankh op 06-12-2004 10:50 ]
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8