[MS SMS] Werkt ook op linuxsystemen?

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

• TweakerWannabe
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-05-2023
Ik wil graag weten of Microsoft SMS (Systems Management Server) ook op linux-systemen werkt.

(ik moet namelijk voor school kunnen aantonen waarom ik deze methode niet kan gebruiken,
dus ik hoop dat het niet kan :p )

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:58
Kijk op de MS site :?

Lijkt me dat je er een speciale client voor nodig hebt. Ik weet niet of MS wel voor Linux programma;s maakt :) dus dat zou je daar moeten kijken.

(ik denk dat dat wordt bedoelt met "zelf uitzoeken" ipv. Tweakers laten zoeken :+ )

let the past be the past.

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:25

Maasluip

Kabbelend watertje

Ik lees uit deze vraag dat je nog niet eens even op de Microsoft site hebt gekeken. Daar is dat toch wel zeer eenvoudig te vinden. 8)7

Signatures zijn voor boomers.

• TweakerWannabe
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-05-2023
Ja, ik heb wel op de MS site gekeken... Bijna een uur lang. En toen wist ik het nog niet.
Dus het is niet 'vrij eenvoudig te vinden' voor iedereen. Het is niet zo dat als je op de site komt, er ergens staat 'dit programma werkt niet op Linux'. En als je dan niet zo heel goed in Engels bent, moet je dus de hele documentatie doorspitten om het antwoord te vinden.

Toen dacht ik dat misschien iemand hier er ervaring mee had, en mij zou kunnen helpen, zonder grote moeite te doen...

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Kun je je vraag niet wat duidelijker verwoorden? Wat wil je precies weten? Of de client er werkt? Of er een server voor is? Anyways; dit is eenvoudig zelf te vinden:

System Requirements and Supported Platforms (SMS 2003 Concepts Planning and Deployment Guide)

Succes :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.