Toon posts:

CS source map screens

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij vertellen of er ergens plaatjes zijn van de maps waarop je met je clan bijvoorbeeld tactics kan maken.
Van cs 1.6 waren deze er wel, ik speel nu alleen cs source, maar aangezien cs 1.6 dezelfde maps heeft zijn deze ook goed, kan ze alleen nergens vinden.

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 00:03

Twhomp

Stayin' Alive

Wat je in uiterste nood zou kunnen doen:

even telkens een eigen servertje starten met de maps in kwestie en dan in spectator mode omhoog "vliegen". Naar beneden kijken en screenschotje (PrintScrn of F5) maken en die bewerken. Kost je alleen tijd :(

Voordeel: je kan ze precies zo positioneren als je wilt en het zijn de Source mappen.

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-12 22:37

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Verwijderd

Topicstarter
Twhomp schreef op maandag 06 december 2004 @ 10:38:
Wat je in uiterste nood zou kunnen doen:

even telkens een eigen servertje starten met de maps in kwestie en dan in spectator mode omhoog "vliegen". Naar beneden kijken en screenschotje (PrintScrn of F5) maken en die bewerken. Kost je alleen tijd :(

Voordeel: je kan ze precies zo positioneren als je wilt en het zijn de Source mappen.
ja ik denk dat ik dat maar doe, ook heb ik gezocht naar een dedicated Linux server voor CS source, helaas heb ik deze nog steeds niet gevonden weet 1 van jullie mischien de link ?

Verwijderd

Topicstarter
nee, en hier moet ik wat aan hebben ? Gelukkig heb ik na veel zoeken de standalone linux cs source dedicated server gevonden (oftewel hier is geen steam account voor nodig), op fileplanet.

Je kunt wel zien dat er in de spielerij alleen maar van die game n00bs zonder enige pc kennis replyen want hier heb ik echt nix aan.

dit topic kan gesloten worden !

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2004 14:38 ]

Verwijderd

Zoek dan maar een ander forum op, hier hoef je dus ook nooit meer iets te vragen :/

[ Voor 131% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2004 15:44 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.