Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.
Watvoor opname precies, welk formaat bijvoorbeeld? Waarmee heb je die opgenomen? Vertel verder even wat er exact gebeurt op dit moment. Of er foutmeldingen in je logboeken verschijnen. Welke codec je hebt geinstalleerd voor het betreffende beeldtype.
Ik haal ook even de
uit je topictitel. Smilies in de titel hebben we liever niet
Ik haal ook even de
1. Standaard opname van TV, gewoon uit de gidssanfranjake schreef op maandag 06 december 2004 @ 13:17:
Watvoor opname precies, welk formaat bijvoorbeeld? Waarmee heb je die opgenomen? Vertel verder even wat er exact gebeurt op dit moment. Of er foutmeldingen in je logboeken verschijnen. Welke codec je hebt geinstalleerd voor het betreffende beeldtype.
Ik haal ook even deuit je topictitel. Smilies in de titel hebben we liever niet
2. Opgenomen met MCE
3. Nee, geen foutmeldingen
4. PowerDVD 6
(Ja, goed idee, ik zal eens een andere decoder proberen.)
Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.
Update: probleem lijkt nog vreemder: wanneer ik een opname fast forward, dan gaat 'ie op zwart, en ook 't geluid is dan weg.
Ik ben niet heel geduldig, maar ik zit nu een opname te kijken die bij een fast forward bijna meteen op zwart springt, maar wanneer ik 'm gewoon kijk, dan lijkt 'ie wel goed te zijn.
Vreemdste is dat dit niet bij alle opnames is.
Dus nog ff voor de duidelijkheid: ik programmeer een opname van een tv programma. Dan later start ik die video, druk op ff om te skippen tot 't programma begint en dan gaan tijdens het ff het beeld al op zwart.Het lijkt er nu op dat wanneer ik zo'n video gewoon probeer te kijken, dat 't wel goed gaat.
Heb zojuist nvdvd geïnstalleerd ipv. powerdvd, zal ik vanavond eens kijken of dat beter gaat.
Ik ben niet heel geduldig, maar ik zit nu een opname te kijken die bij een fast forward bijna meteen op zwart springt, maar wanneer ik 'm gewoon kijk, dan lijkt 'ie wel goed te zijn.
Vreemdste is dat dit niet bij alle opnames is.
Dus nog ff voor de duidelijkheid: ik programmeer een opname van een tv programma. Dan later start ik die video, druk op ff om te skippen tot 't programma begint en dan gaan tijdens het ff het beeld al op zwart.Het lijkt er nu op dat wanneer ik zo'n video gewoon probeer te kijken, dat 't wel goed gaat.
Heb zojuist nvdvd geïnstalleerd ipv. powerdvd, zal ik vanavond eens kijken of dat beter gaat.
Drivers video kaart misschien? Nvidia??StevenK schreef op maandag 06 december 2004 @ 10:00:
Zo,
't halve weekend bezig geweest, maar ik heb nu een MCE 2005 doos draaien:
* MSI915G
* P4 540
* 1 GB
* 160 GB disk
* NEC ND3500 DVD RW
* Hauppauge PVR250
* Hauppauge PVR150MCE
Maar ik heb nu al een paar keer gehad dat een opname, dan weer na een paar seconden, dan weer na een uur 'op zwart' ging.
Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn ?
Ik heb een FX5200 als ik de "oude" detonators gebruik krijg ik een zwart scherm.
Bij de nieuwe force ware drivers geen probleem.
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Ik denk eerder dat het probleem ligt in het feit dat ik vergeten was convert /fs:ntfs uit te voerenHenkus schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 08:38:
[...]
Drivers video kaart misschien? Nvidia??
Ik heb een FX5200 als ik de "oude" detonators gebruik krijg ik een zwart scherm.
Bij de nieuwe force ware drivers geen probleem.
Pagina: 1