XS Drive wordt slechts gedeeltelijk herkend

Pagina: 1
Acties:

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-03 08:58
Ik heb een XS Drive pro 3310. Wanneer deze via USB aangesloten wordt, komen er normaal gesproken 4 drives bij: SmartMedia, 3in1, Compactflash en Harddrive.

Op mijn PC thuis zie ik ze alleen alle 4, wanneer ik de XS drive rechtstreeks aansluit. Via een USB verlengkabel krijg ik alleen de eerste 2 te zien. Op mijn werk zie ik ook alleen de eerste 2, ongeacht de wijze van aansluiten. Ik wil echter data van mijn HD gebruiken.

De nieuwste drivers zijn geïnstalleerd via de site van Vosonic (producent), maar dat biedt geen uitkomst. Iemand die dit probleem kent, en de oplossing weet??

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-03 08:58
Oké, het lijkt erop dat niemand me kan helpen. Zou het kunnen dat bepaalde USB poorten slechts 2 apparaten tegelijk ondersteunen, en dat mijn XS drive als 4 apparaten worden gezien?

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

Verwijderd

Dat laatste lijkt me raar.

Je kan natuurlijk alle usb poorten eens proberen. Kijk anders eens het stroomverbruik van het apparaat aan (bij usb apparaten onder apparaatbeheer). Het is uiteraard ook mogelijk dat de kabel het probleem veroorzaakt, die kans is klein, maar niet onmogelijk.