Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

How to Use "Polyester"

Pagina: 1
Acties:

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:38
Hallo,

Ik ben van plan om met polyester een aantal decoraties aan mijn bureaublad/pc/keyboerd enz te maken. en ben op zoek naar goede how-to's. Ofwel hoe kun je het beste met polyster en glasvezel werken.

Geleive geen posts als
1. maak een mal
2. bekleed het met doek
3. ........

maar echt uitgerbrijde how-to's, of Stand Alone Tips. Ik ben namenlijk al een eind op weg maar ik hou ervan om meerdere bronnen aan te spreken. Ik ben dus eigenlijk vooral op zoek naar Handigge tips mbt polyestergebruik. dus welke gereedschappen er het makelijkste te gebruiken zijn. of welke soorten doek betere effecten geeft.

Iemand enig idee?

FreeReef.nl

• The Lord
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:16
Simpele 'stand-alone-tip' die je vast al weet, maar wellicht anderen nog niet:

Polyester (en ook b.v. epoxy) plakt voor geen meter op plastic. Ideaal, gebruik een plastic ondergrond om op te werken en je kan je werkblad heel makkelijk schoonmaken als de hars droog is. Gebruik plastic hulpmiddelen waar mogelijk, na drogen voorzichtig buigen en je haalt de hars er zo af.

geeft geen inhoudelijke reacties meer

• World Citizen
Idd ik wist het maar ik hed er nog niet overnagedacht om het specifiek en slim te gebruiken.

GOEDE TIP

FreeReef.nl

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20-11 22:14
Hoeveel kost dat nou, een litertje van dat spul. Ik heb wel vaker mensen gezien die het bebruiken, maar dacht altijd dat het vet duur was. Heb wel eens gezien dat mensen zogeheten kitty hair gebruiken. Zag er wel mooi uit nadat het af was.

• World Citizen
Ik ben nog niet echt op prijzen aan het letten want in mijn geval maakt dat niet zo veel uit. maar het blijkt helemaal niet zo duur te zijn.

dit is wat je nodig hebt om het te maken er komt dan dus nog wel verf oid bij
ü Polyesterhars
ü Polyesterverharder
ü Glasvezelmatten,
ü Polyesterplamuur
ü Kwast(en)
ü Schuurpapier
ü Stanley mes

Op zich is deze how to wel goed aleen is het dan voor een auto. Wel zie je goed hoe je met vormen om moet gaan enz.

http://www.showyoursound....torial.asp?EditorialID=72

ik denk dat ik deze week nog naar de bouwmarkt rij ff kijken wat het geet kosten. maar ik schat dat je voor 50 EU aan spullen een hele boel polyester kan maken

FreeReef.nl

• Micha
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
nketelaar schreef op maandag 06 december 2004 @ 11:23:
http://www.showyoursound....torial.asp?EditorialID=72

ik denk dat ik deze week nog naar de bouwmarkt rij ff kijken wat het geet kosten. maar ik schat dat je voor 50 EU aan spullen een hele boel polyester kan maken
offtopic:
Je kan het beter zonder [link][/link] doen ;)

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-11 13:13
offtopic:
Ja idd, maar dan wel met[url][/url] want anders werkt het niet in oa FF

[ Voor 7% gewijzigd door tafkaw op 06-12-2004 15:19 ]

Pagina: 1